Lietuviai ruošiasi Valentino dienai: šluoja ne tik šokoladą, bet ir prezervatyvus bei apatinius Kai kurių prekių pardavimai išaugę kartais

Meilės dienos proga savo antrąsias puses stebins kas šokoladais, kas seksualiais apatiniais ir prezervatyvais. Valentino dienai skirtų prekių pardavimai prasidėjo jau prieš savaitę, tačiau intensyviausi jie likus vienai dienai iki šventės.

Ne ką mažiau svarbus meilės dienos atributas yra ir gyvos gėlės.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Ne ką mažiau svarbus meilės dienos atributas yra ir gyvos gėlės.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Artėjant Valentino dienai ir per ją pastebimai išauga tam tikrų produktų paklausa.<br>Asociatyvi Pexels.com nuotr.
Artėjant Valentino dienai ir per ją pastebimai išauga tam tikrų produktų paklausa.<br>Asociatyvi Pexels.com nuotr.
Artėjant Valentino dienai ir per ją pastebimai išauga tam tikrų produktų paklausa.<br>Pexels.com nuotr.
Artėjant Valentino dienai ir per ją pastebimai išauga tam tikrų produktų paklausa.<br>Pexels.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 13, 2023, 8:48 PM, atnaujinta Mar 7, 2023, 9:40 AM

Širdelės formos šokoladų paieškos

Didžiuosiuose Lietuvos prekybos tinkluose jaučiama tendencija, jog artėjant Valentino dienai ir per ją pastebimai išauga tam tikrų produktų paklausa.

„Išauga vaisių ir uogų, ypač braškių, konditerijos gaminių ir šokolado, gėlių, putojančio vyno, prezervatyvų pardavimai. Taip pat pastebime, jog artėjant šiai šventei, žmonės ieško ir domisi maloniomis smulkmenomis, kuriomis galėtų pradžiuginti artimuosius“, – portalui lrytas.lt sakė prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

Tai – žvakės, puodeliai ir kiti indai, tekstilės gaminiai: pagalvėlės, rankšluosčiai, patalynės komplektai. Dėmesio sulaukia ir įvairūs specialiai Valentino dienai skirti suvenyrai – smulkios dekoro detalės, pliušiniai žaislai, dirbtinių gėlių kompozicijos.

„Visur dominuoja širdelės formos motyvai, raudonos, rožinės spalvų atspalviai. Ne ką mažiau svarbus meilės dienos atributas yra ir gyvos gėlės. Šiemet vis dažnesnis pasirinkimas – ne tik vienetinės skintos gėlės, tulpės ar klasikinės rožės, bet ir įvairių skintų gėlių puokštės“, – teigė M.Tilmantas.

„Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene vadovė Gabrielė Šerėniene antrino, kad dažnai Valentino dienai pirkėjai savo artimuosius lepina įvairių rūšių šokoladu ir saldainiais.

„Nors lietuviai dažniausiai renkasi juodąjį šokoladą, ne ką mažiau populiarus išlieka ir pieniškas. Tuo tarpu rausvojo ar baltojo šokolado įsigyjama rečiau. Pirkėjų dovanų pasirinkimui prieš meilės dieną įtakos turi ir produktų išvaizda. Jiems svarbu, kaip supakuoti saldumynai ir kokia jų išvaizda. Per Valentino dieną jie renkasi prabangesnes ir puošnesnes pakuotes bei širdies ar rožių formos gaminius“, – pasakojo G.Šerėnienė.

Anot „Lidl Lietuva“ atstovės ryšiams su visuomene Linos Skersytės, artėjant Valentino dienai, pirkėjai labiausiai domisi maisto prekėmis, kurios tinkamos dovanoms šiai progai pažymėti: širdelės formos guminukai, keksai.

„Tarp ne maisto prekių populiarūs išlieka pliušiniai meškučiai, vyriškos trumpikės, kojinių komplektai jai ir jam, įvairios pėdkelnės, apatiniai drabužiai“, – vardijo L.Skersytė.

Perka apatinius mylimosioms

Dovanų lietuviai ieško ne tik prekybos tinkluose – intensyviai naršo ir internetą. Čia dažnas vyras savo mylimajai ieško gundančių apatinių.

„Prieš Valentino dieną žymiai padaugėja užsakymų. Daugiausiai vyrai perka seksualius nėriniuotus, raudonus ar juodus apatinio trikotažo komplektus, naktinukus. Vyrai apatinius moterims dažniausiai perka kokioms nors progoms, o moterys sau perka dažniau kasdienius, patogius, natūralių audinių“, – portalui lrytas.lt aiškino parduotuvės „Intymi pagunda“ projektų vadovė Eglė Veronika Jurgaitienė.

„Tikrai jaučiamas seksualaus apatinio trikotažo pardavimų padidėjimas, ypač tarp vyrų. Klientai renkasi dažniausiai nėriniuotus, seksualius ar su pikantiškomis iškarpomis apatinio trikotažo komplektus. Suaktyvėjimas matomas jau nuo pat vasario pirmų dienų. Pardavimai padidėja kelis kartus, ypač seksualaus trikotažo“, – antrino ir internetinės apatinio trikotažo parduotuvės „Comfystyle“ direktorė Erika Trabšaitė.

Pagalvoja ir apie apsaugas

Prekybininkai jaučia ir prezervatyvų pardavimų padidėjimą.

„Dalis lietuvių Valentino dienai ruošiasi ir vienu ar kitų būdu ja švenčia, tačiau nebūtinai tai daro vasario 14 d., o šventimą perkelia į artimiausią savaitgalį. Taip pat, tai nebūtinai turi būti įprasta šventinė vakarienė restorane, o proga nustebinti antrąją pusę, išbandyti ką nors nauja ar įgyvendinti seksualinę fantaziją“, – kalbėjo romantika.lt direktorius Domas Juknevičius.

„Lyginant su įprastu laikotarpiu, seksualaus apatinio trikotažo dalis mūsų pardavimų sraute padidėja maždaug dvigubai. Stebimas ir brangesnių prekių pardavimo padidėjimas – pirkėjai juos nusižiūri iš anksto, o atėjus progai leidžia sau įsigyti.

Prezervatyvų dalis bendrame pardavimų sraute pastebimai nesikeičia, tačiau atsižvelgiant į tai, kad Valentino dienos periodu yra parduodama keletą kartų daugiau nei įprastai, galime sakyti, kad ir prezervatyvų pardavimai išauga keletą kartų“, – tęsė D.Juknevičius.

Kad pastaruoju metu perkama vis daugiau apsisaugojimo priemonių, antrino ir kiti prekybininkai.

„Prezervatyvų pirkimas vasario mėnesį yra maždaug padvigubėjęs. Bet tas pats nutikę su daugeliu mūsų asortimento prekių, nes žmonės perka jas dovanoms. Įprastai per patį Valentino dienos piką turime tris kartus daugiau užsakymų nei įprastu metu“, – atskleidė UAB „Interversus“ direktorius Povilas Klusaitis.

Susidomėjimo tarp intymių dovanų dovanotojų sulaukia ir įvairūs masažo aliejai, geliai.

„Artėjant Valentino dienai tikrai jaučiame klientų suaktyvėjimą. Pirkėjai dažniausiai didesnį susidomėjimą pradeda rodyti jau nuo sausio mėnesio vidurio ir ši pirkimų banga laikosi iki pat Valentino dienos.

Sausio ir vasario mėnesiais pardavimai mūsų projekte išauga bene dvigubai. Šiais metais taip pat matome ir aktyvų susidomėjimą edukacinėmis priemonėmis poroms – pokalbių kortomis, užduočių knygomis. Geri seksualiniai ir tarpusavio santykiai tampa tuo, į ką žmonės yra linkę vis labiau investuoti“, – tvirtino MB „Nebegėda“ atstovė.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.