Keturis mėnesius už elektrą negalinti susimokėti kaunietė: konsultantai tik atsako – laukit

Kauniečiai piktinasi, jog keturis mėnesius negali susimokėti už elektrą, nors bute yra sumontuotas išmanus skaitiklis, tačiau duomenys nenukeliauja ten kur reikia ir gyventojų skola už elektros suvartojimą auga. Atsakinga įmonė nurodė, jog įvyko žmogiška klaida.

Kauniečiai piktinasi, jog keturis mėnesius negali susimokėti už elektrą, nors bute yra sumontuotas išmanus skaitiklis, tačiau duomenys nenukeliauja ten kur reikia.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauniečiai piktinasi, jog keturis mėnesius negali susimokėti už elektrą, nors bute yra sumontuotas išmanus skaitiklis, tačiau duomenys nenukeliauja ten kur reikia.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauniečiai piktinasi, jog keturis mėnesius negali susimokėti už elektrą, nors bute yra sumontuotas išmanus skaitiklis, tačiau duomenys nenukeliauja ten kur reikia.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Kauniečiai piktinasi, jog keturis mėnesius negali susimokėti už elektrą, nors bute yra sumontuotas išmanus skaitiklis, tačiau duomenys nenukeliauja ten kur reikia.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 24, 2023, 9:20 PM

„Netekom vilties apsimokėti už elektrą. Nėra jokių kontaktų, pastatyti išmanūs skaitikliai, viskas ten gerai, bet mes negalim mokėt už elektrą, nes nepajungta į sistemą. Skambinom konsultantam, jie sako, kad užregistruoja problemą ir sako laukti, bet šitaip tęsiasi jau keturi mėnesiai. Skaitikliai išmanūs, bet darbuotojai tai toli gražu ne“, – problemą nurodė Kaune gyvenanti moteris.

Anot moters, skaitikliai nėra įvesti į apskaitą ir duomenys nėra prieinami, todėl už suvartotą elektros energiją sumokėti galimybės nėra.

„Dvi šeimos turi problemų, du butai pas mus. Vienam butui parodymai neatitinka, o mes matom, bet negalim apmokėti. Dar kol kas nesikreipė antstoliai, bet mes nenorim sulaukt jų, kai ne mes kalti. Viską ką pasako, tai laukit ir viskas“, – piktinosi moteris.

Žmogiška klaida

Susisiekus su ESO ryšių su visuomene projektų vadovu Pauliumi Kalmantu, šis atsiprašė ir nurodė, jog situacija susidarė dėl darbuotojo kaltės.

„Taip, buvo užregistruoti klientės kreipiniai, tačiau dėl darbuotojo klaidos ir didelio klientų kreipinių kiekio, ši klientė nebuvo informuota, kaip vyksta jos problemos dėl neteisingai į sistemą suvestos informacijos apie skaitiklį sprendimas.

Atsiprašome už laiku nepatiektą informaciją. Išnagrinėjome šį atvejį, imamės priemonių bendrovės viduje, kad daugiau tokios situacijos nesikartotų ir besikreipiantiems klientams būtų atsakoma per kiek įmanoma trumpesnį laiką, nereikėtų kreiptis papildomai“, – teigė P. Kalmantas.

ESO atstovas taip pat paaiškino dėl kokių priežasčių išmanus elektros skaitiklis gali nerodyti elektros sąnaudų.

„Skaitiklis skaičiuoja ir rodo suvartojamą elektros energijos kiekį, tačiau dėl to, kad jis buvo neteisingai užregistruotas sistemoje, jo siunčiami duomenys neatvaizduojami teisingai savitarnoje ir klientė jų nemato. Tačiau klientė gali stebėti savo realų suvartojimą skaitiklio ekranėlyje“, – paaiškino jis.

Galės mokėti dalimis

P. Kalmantas nurodė, jog duomenis sistemoje atstatys ir priskirs teisingai iki vasario 28 d., po to klientė gaus teisingą sąskaitą iš savo tiekėjo už suvartotą elektros energijos kiekį, nes skaitiklis visą laiką skaičiavo teisingai, tik kad šių duomenų neperdavinėjo į ESO sistemas.

„Tam, kad nereikėtų mokėti iškart visos sumos už kelis mėnesius, galima sumokėti sau įprastą sumą kas mėnesį net ir negaunant sąskaitos. Šie mokėjimai tikrai bus užskaityti ir skaitikliui pradėjus teisingai siųsti duomenis, atsispindės sąskaitoje.

Bet kokiu atveju, kai sutvarkysime skaitiklio duomenis sistemoje, klientei reikės mokėti tik už realiai suvartotą elektros energiją, į antstolius jokiais būdais nebus kreiptasi, nes klientė negali atsiskaityti dėl susidariusios situacijos“, – nuramino jis.

Klaidų pasitaiko retai

Anot atstovo, kasdien bendrovės inžinieriai pakeičia apie 2 tūkst. apskaitos prietaisų, elektros vartotojams jau įdiegti daugiau nei 286 tūkst. išmaniųjų skaitiklių. Deja, dėl didelių tempų retais atvejais pasitaiko žmogiškų klaidų kai yra sumaišomi skaitikliai.

„Dažniausiai tokius atvejus pastebime patys ir juos išsprendžiame be kliento kreipinio. Tačiau jei klientas žino, kad jam pakeistas skaitiklis į išmanųjį, bet per keletą dienų negavo apie tai pranešimo, arba savitarnoje negali matyti savo suvartojimo, prašome kreiptis į ESO telefonu +370 697 61 852, arba užpildžius užklausą internetu. Tai leis dar greičiau identifikuoti tokius atvejus ir ištaisyti duomenis sistemoje.

Džiaugiamės, kad skaitiklių diegimo procese pavyksta efektyviai ir skandžiai bendradarbiauti su klientais, dėkojame už supratingumą“, – teigė jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.