„SEB interneto banko veikla sutrikusi, jau gal valandą neišeina apmokėti už vaiko būrelį“, – antradienį apie 11 val. portalui lrytas.lt pasakojo skaitytoja Jūratė.
„Rašo, kad paslauga neprieinama“, – skundėsi ir Rolandas.
Portalui susisiekus su SEB banko atstovais, šie žadėjo išsiaiškinti, kokios nesklandumų priežastys.
„Šiuo metu dalis klientų gali susidurti su trikdžiais, jungdamiesi prie interneto banko. Jeigu klientams nepavyksta prisijungti iš pirmo karto, rekomenduojame pabandyti dar sykį. Atsiprašome už laikinus nepatogumus ir stengiamės kuo greičiau išspręsti techninius nesklandumus“, – sakė banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.
Visgi apie 11.20 val. banko atstovė patikino, kad visi nesklandumai buvo išspręsti.
„Interneto bankas vėl veikia kaip įprastai. Dar kartą atsiprašome klientų už laikinus sutrikimus“, – teigė ji.