Po virtinės nuotykių su siuntų tarnyba moteriai trūko kantrybė: „Nebežinau, kur kreiptis“

Klaipėdos rajone gyvenanti Edita neretai užsisako prekių internetu ir, jei tik yra galimybė, renkasi ne „DPD Lietuva“, o kitų siuntų tarnybų paslaugas, mat su šia įstaiga ji nuolat klimpsta į keblumus. Moteris pasakoja, kad kone kaskart kurjeriai į namus nepristato siuntų laiku.

Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną.<br>Wavebreakmedia ltd/Scanpix asociatyvi nuotr.
Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną.<br>Wavebreakmedia ltd/Scanpix asociatyvi nuotr.
Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną.<br>P.Mantauto nuotr.
Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną.<br>P.Mantauto nuotr.
Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną.<br>P.Mantauto nuotr.
Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną.<br>P.Mantauto nuotr.
Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną.<br>P.Mantauto nuotr.
Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną.<br>P.Mantauto nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jul 12, 2023, 9:15 AM

Edita skaičiuoja, kad jau triskart iš eilės siuntos nėra pristatomos žadėtą dieną ir tuo laiku, kuris nurodomas SMS žinutėje.

„Kiekvieną kartą turiu skambinti į klientų aptarnavimo skyrių, kurio merginos labai maloniai apgailestauja ir atsiprašinėja, prižadama, kad siunta jau rytoj bus, bet nieko po to nevyksta“, – skundėsi moteris.

Paskutinioji siunta turėjo būti pristatyta birželio 28 d., tačiau iki pat liepos 3 d., kada Edita kreipėsi į lrytas.lt, jos negavo.

„Taip, suprantu, kad gyvename kaime, taip, iki mūsų namų yra 5 km žvyrkelio. Galbūt kurjeriai nenori juo važiuoti? Nežinau, kokia yra problema. Perkame nemažai prekių internetu ir su kitomis siuntų tarnybomis problemų neturime, nėra tekę siuntos laukti savaitę, nėra buvę, kad jos vėluotų. Mielai neužsisakinėčiau iš DPD, taip ir darau, kai įmanoma, bet kai kurie prekybininkai yra sudarę sutartis būtent su DPD, tad kito pasirinkimo tiesiog nėra.

Esame ūkininkai ir dabar – pats darbymetis. Kartais sugedus technikai tenka užsisakyti detalių ir tada kiekviena minutė svarbi, o jie kažkokius žaidimus žaidžia.

Neseniai siuntėmės vieną detalę iš Šilutės. Vyrui reikėjo. Siuntėjas užrašė neteisingą adresą ir susisiekęs su DPD jį pakeitė. Aš net pati paskambinau į DPD pasitikslinti, ar jie turi naują adresą, ar viskas gerai, ar siuntą mums pristatys. Man patvirtino, kad viskas gerai, bet siuntą grąžino siuntėjui. Prekybininkas galų gale tiesiog pats sėdo į mašiną ir mums atvežė tą detalę, nes ji buvo reikalinga dabar pat.

Visai neseniai turėjau atvejį, kada kurjeris paskambino pasitikslinti adresą, supratau, kad jis jau atvažiuoja. Laukiau, laukiau, bet jis nepasirodė. Pasirodo, kol jis iki manęs važiavo, darbo laikas baigėsi, tai jis nurodė, jog pristatymas nesėkmingas ir tądien nepasirodė. Turėjau vėl pati skambinti, klausti, siuntą tąkart pristatė kitą dieną.

Bet dabar vėl nepristato – nurodytu laiku mes vis namuose laukiame, laukiame ir niekas neatvyksta. Kaip mums aiškino, pirmą dieną siuntos neatvežė, nes ją paėmė ne mūsų apylinkėms priklausantis kurjeris. Na, viskas suprantama, visko nutinka, pažadėjo pristatyti kitą dieną, bet kitą dieną siuntos nurodytu laiku vėl negavome. Tądien, ketvirtadienį, jau pasakė, kad siuntos nepristatys dėl rūšiavimo klaidos. Penktadienį siuntos vėl nepristatė dėl rūšiavimo klaidos, pirmadienį – vėl nurodė tą pačią priežastį“, – piktinosi Edita.

Anot jos, tai tęsiasi jau kelis metus, tad trūkus kantrybei moteris jau klientų aptarnavimo centro darbuotojų teiravosi, ar gali susisiekti su vadybininku arba kokiu nors aukštesnes pareigas užimančiuoju ir pasikalbėti apie šias nesibaigiančias problemas, tačiau Editai pasiūlyta tiesiog parašyti skundą.

Taip ji ir padarė – ir ne vieną kartą, bet jokio atsakymo į juos nesulaukė. Tuomet Edita ėmėsi apie problemas kalbėti viešai – skundus rašo „rekvizitai.lt“ puslapyje bei „DPD“ feisbuke. Ji taip pat paminėjo, kad šiame soc. tinkle neigiami jos komentarai trinami.

„Nebežinau, kur kreiptis“, – guodėsi moteris.

Tačiau ne tik Editai teko ilgai laukti siuntų, bet ir žurnalistams įmonės atsakymų. Pakomentuoti šią susidariusią situaciją užtruko beveik savaitę.

„Nuolat siekiame užtikrinti paslaugų kokybę ir apgailestaujame, kad gavėjas susidūrė su tokia nemalonia patirtimi.

Siunta nepristatyta numatytu terminu, nes siuntų terminale buvo klaidingai išrūšiuota. Kad ir kaip savo veikloje stengiamės kuo tiksliau suvaldyti visus procesus, jog mūsų klientai siuntas gautų greitai ir kokybiškai, kartais pasitaiko žmogiškųjų klaidų“ – portalui lrytas.lt komentavo „DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila, paminėdamas, kad siunta klientę pasiekė liepos 4 d.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.