Šio banko klientai turėtų suklusti – šeštadienį negalės atlikti mokėjimų

Tęsiant skaitmeninių paslaugų modernizavimo, vykdomi „Citadele“ banko IT sistemų atnaujinimai, todėl šeštadienį, sausio 13 d. nuo 00.00 val. iki 24.00 val. banko klientai negalės atlikti mokėjimų interneto banke ir mobiliojoje programėlėje. Bankomatai ir atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis veiks įprasta tvarka, praneša bankas.

Sausio 13 d. nuo 00.00 val. iki 24.00 val. banko „Citadele“ klientai negalės atlikti mokėjimų interneto banke ir mobiliojoje programėlėje.<br>T.Bauro nuotr.
Sausio 13 d. nuo 00.00 val. iki 24.00 val. banko „Citadele“ klientai negalės atlikti mokėjimų interneto banke ir mobiliojoje programėlėje.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 12, 2024, 4:03 PM, atnaujinta Jan 12, 2024, 4:04 PM

Banko skyriai veiks įprastai, tačiau juose klientai taip pat negalės atlikti mokėjimų. Klientams rekomenduojama visus mokėjimus atlikti iš anksto.

Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis ir bankomatų paslaugos bus teikiamos kaip įprasta.

Pranešama, kad bus užtikrinta galimybė atsiskaityti banko kortelėmis pardavimo vietose ir naudotis bankomatais. Planuojama, kad IT sistemos atnaujinimo darbai neturės įtakos šių paslaugų teikimui.

Įnešus grynuosius į bankomatą, jie bus pervesti į banko sąskaitą ir atsiskaitymas už pirkinius kortele bus galimas iš karto.

IT sistemos atnaujinimo metu kortele atliktos operacijos interneto banke ir mob. programėlėje bus atvaizduojamos tik pasibaigus IT sistemos atnaujinimo darbams.

„Citadele“ klientai už pirkinius ar paslaugas elektroninėse parduotuvėse galės atsiskaityti tik mokėjimo kortelėmis. Prekybininkai, kurie priima mokėjimus su „Klix“, ir toliau galės priimti mokėjimus iš visų bankų, išskyrus „Citadele“ banką.

Nurodytu laikotarpiu nebus galima atlikti mokėjimų tarp banko sąskaitų ir į sąskaitas kituose bankuose, įskaitant ir gaunamus mokėjimus. Rekomenduojama atlikti mokėjimus iš anksto – iki sausio 12 d. 17.00 val.

Mokėjimai bus atnaujinti sausio 14 d.

Interneto bankas ir mobilioji programėlė

Klientai galės naudotis mobiliąja programėle ir interneto banku, tačiau negalės atlikti mokėjimų ir pasirašyti paskolų sutarčių. Kitos funkcijos taip pat gali būti apribotos arba laikinai neprieinamos.

Mobiliojoje programėlėje bus galima užpildyti prašymą tapti banko klientu, tačiau prašymai bus peržiūrėti tik pasibaigus IT sistemos atnaujinimo darbams. Verslo klientams nebus galimybės nuotoliniu būdu užpildyti prašymo tapti banko klientu.

Kitos internetu teikiamos paslaugos, pavyzdžiui, būsto ar vartojimo paskolų paraiškos pateikimas internetu, neveiks.

„Citadele“ banko verslo portalas IT sistemos atnaujinimo metu nebus prieinamas.

Banko skyriai prekybos centruose veiks įprastomis darbo valandomis ir teiks konsultacijas, tačiau atlikti kai kurių operacijų (mokėjimai, sąskaitos atidarymas, kt.) nebus galima IT sistemos atnaujinimo metu.

Primenama, kad bankas niekada neskambina klientams ir nesiunčia trumpųjų žinučių ar el. laiškų su prašymu atskleisti prisijungimo duomenis ar kitą asmeninę informaciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.