Lietuvoje sutriko „Smart-ID“ veikla

Pirmadienio, sausio 22 d., rytą sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla, informavo atpažinties paslaugų bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. Pasak jo, iki 12 val. dalis vartotojų kartais negalėjo prisijungti prie sistemos.

Dėl sutrikusios „Smart-ID“ veiklos daliai klientų nepavyko prisijungti prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms yra reikalingas tapatybės patvirtinimas el. erdvėje.<br>V.Skaraičio nuotr.
Dėl sutrikusios „Smart-ID“ veiklos daliai klientų nepavyko prisijungti prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms yra reikalingas tapatybės patvirtinimas el. erdvėje.<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2024-01-22 11:33, atnaujinta 2024-01-22 13:10

„Buvo paveikta dalis vartotojų ir problema buvo sutvarkyta prieš 12 val. Tikrai ne visi vartotojai su tuo susidūrė, bet dalis tam tikrais laiko tarpais negalėjo iš pirmo karto prisijungti prie sistemos“, – naujienų agentūrai „Elta“ teigė V.Kamarevcevas.

Jis pridėjo, kad nors situacija išspręsta, dar neaišku, kas sukėlė sutrikimus.

„Kol kas aiškinamės, matyt kažkoks vidinis sutrikimas“, – paminėjo jis.

„Smart-ID“ naudoja daugiau apie 1,5 mln. Lietuvos gyventojų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.