Sutriko „Swedbank“ veikla: žmonės negali atsiskaityti kortelėmis

Penktadienio pavakarę sutriko „Swedbank“ veikla – klientai susidūrė su problemomis atsiskaitydami už paslaugas ir pirkinius kortelėmis.

„Swedbank“ bankomatas<br>G.Bitvinsko nuotr.
„Swedbank“ bankomatas<br>G.Bitvinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“
„Swedbank“
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Apr 5, 2024, 6:19 PM, atnaujinta Apr 5, 2024, 6:29 PM

Į lrytas.lt redakciją kreipėsi skaitytojas iš užsienio, kuris negalėjo apmokėti savo pirkinių ir iš banko nebuvo gavęs jokios informacijos, kas vyksta.

„Su niekuo negaliu susisiekti, negaliu susimokėti nei už viešbutį, nei už pirkinius, o jokios informacijos neturiu“, – skundėsi „Swedbank“ klientas.

„Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė 15min.lt patvirtino, kad buvo užfiksuoti sutrikimai.

„Šiuo metu galimi sutrikimai, atsiskaitant banko mokėjimo kortelėmis. Stengiamės trūkumus pašalinti kiek įmanoma greičiau. Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – sakė banko atstovė.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.