„Negalima atlikti pavedimų iš „Swedbank“ mobiliosios programėlės. Jie (aut. past. – banko darbuotojai) patys man tai patvirtino, bet savo puslapyje net nepaskelbė, kad turi trikdžių. Jokios pagarbos nėra“, – pasakojo įpykęs skaitytojas.
Vyras pridūrė, kad ir keletas jo draugų bandė atlikti pavedimą iš „Swedbank“ mobiliosios programėlės, tačiau nesėkmingai.
„Galvojau, kad užstrigo man vienam, bet paprašiau kitų žmonių, jiems irgi nepavyko“, – sakė jis.
„Swedbank“ atstovas Gytis Vercinskas Lrytui patvirtino, jog banko išmanioji programėlė daliai klientų gali veikti kiek lėčiau.
„Esant poreikiui, klientams šiuo metu rekomenduojame rinktis „Swedbank“ interneto banką. Visos kitos banko paslaugos veikia kaip įprastai.
Atsiprašome klientų dėl galimų nepatogumų“, – buvo rašoma banko pateiktame komentare.
Kiek vėliau G.Vercinskas informavo, jog programėlė jau veikia kaip įprastai.