„Swedbank“ klientai pranešė apie nesklandumus: buvo sutrikusi banko mobiliosios programėlės veikla

2024 m. lapkričio 11 d. 13:19
Lrytas.lt
Papildyta
Su Lrytas susisiekęs skaitytojas pranešė, jog pirmadienį per pietus sutriko „Swedbank“ mobiliosios programėlės veikla. Teigiama, jog banko klientai susiduria su nesklandumais bandant atlikti bankinį pavedimą.
Daugiau nuotraukų (1)
„Negalima atlikti pavedimų iš „Swedbank“ mobiliosios programėlės. Jie (aut. past. – banko darbuotojai) patys man tai patvirtino, bet savo puslapyje net nepaskelbė, kad turi trikdžių. Jokios pagarbos nėra“, – pasakojo įpykęs skaitytojas.
Vyras pridūrė, kad ir keletas jo draugų bandė atlikti pavedimą iš „Swedbank“ mobiliosios programėlės, tačiau nesėkmingai.
„Galvojau, kad užstrigo man vienam, bet paprašiau kitų žmonių, jiems irgi nepavyko“, – sakė jis.
„Swedbank“ atstovas Gytis Vercinskas Lrytui patvirtino, jog banko išmanioji programėlė daliai klientų gali veikti kiek lėčiau.
„Esant poreikiui, klientams šiuo metu rekomenduojame rinktis „Swedbank“ interneto banką. Visos kitos banko paslaugos veikia kaip įprastai.
Atsiprašome klientų dėl galimų nepatogumų“, – buvo rašoma banko pateiktame komentare.
Kiek vėliau G.Vercinskas informavo, jog programėlė jau veikia kaip įprastai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.