Nesklandumai „Swedbank“ klientams: daliai jų galėjo nepavykti atlikti bankinių pavedimų

2025 m. kovo 12 d. 16:41
Lrytas.lt
Atnaujinta
Trečiadienį vakare dalis klientų pastebėjo, jog naudojantis banko „Swedbank“ mobiliąja programėle susiduriama su tam tikrais nesklandumais – nepavyko atlikti pinigų pervedimo.
Daugiau nuotraukų (1)
Susisiekus su banko atstovais paaiškėjo, jog tokia problema iš tiesų užfiksuota.
„Pastebėjome, kad daliai klientų pinigų pervedimas gali užtrukti kiek ilgiau nei įprastai.
Situaciją stebime ir šiuo metu šaliname sutrikimo priežastis“, – portalui Lrytas komentavo „Swedbank“ atstovas spaudai Gytis Vercinskas.
Kiek vėliau G.Vercinskas informavo, jog visi nesklandumai buvo pašalinti.
Swedbankpavedimasbankas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.