Kai kurie naujienų portalo Lrytas skaitytojai praneša, jog negali prisijungti prie banko savitarnos portalo bei mobiliosios programėlės.
„Swedbank“ atstovai praneša, jog dedamos visos pastangos nesklandumams pašalinti.
„Šiuo metu daliai banko klientų galimi techniniai mokėjimų ir sutarčių pasirašymo sutrikimai. Dedame pastangas kuo greičiau pašalinti nesklandumus ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, – naujienų portalui Lrytas komentavo „Swedbank“ Lietuvoje atstovas ryšiams su visuomene Gytis Vercinskas.
Vilniaus viešojo transporto atstovai praneša, kad dėl „Swedbank“ techninių sutrikimų šiuo metu daliai naudotojų gali nepavykti įsigyti viešojo transporto bilietų per „m.Ticket“ ar JUDU savitarną.
Kol bankas šalina nesklandumus, rekomenduojama rinktis kitus atsiskaitymo būdus – bekontaktį mokėjimą viešajame transporte arba bilietų įsigijimą platinimo vietose.