Naujienų agentūra „Reuters“ rašo, kad konservatorių premjeras Davidas Cameronas kalba apie oro uosto plėtrą, nes nenori nuvilti koalicijos partnerių liberaldemokratų. Vyriausybė neatsisako plano, nors šalies ekonomika stringa ir grumiasi su recesija.
Su BBC radijo žurnalistais kalbėdama transporto sekretorė Justine Greening reagavo į pastabas apie naujo tako tiesimą. Anot ministrės, šis klausimas parodys, ar D. Cameronas yra „vyras ar pelė“.
„Manau, kad man sunku bus likti poste“, - taip J. Greening atsakė į klausimą, ką darys, jeigu vyriausybė parems oro uosto plėtros planą.
Parlamento Energetikos ir klimato kaitos komiteto pirmininkas Timas Yeo dienraštyje „Daily Telegraph“ rašė, kad trečiasis oro uosto takas Hitrou oro uoste vyriausybei suteiktų „misijos pojūtį“. „Oro uosto plėtra simbolizuotų naujos eros pradžią“, - teigia politikas.
Be to, valdžia mąsto ne tik apie Hitrou, bet ir apie antrą taką Londono Stanstede ar net naują oro uostą prie upės Temzės žiočių.
Išrinkta vyriausybė 2010 metais atsisakė Hitrou oro uosto plėtros, nes nenorėjo užsitraukti gyventojų pykčio - projektas būtų paveikęs tūkstančius šeimų, gyvenančių greta didžiausią keleivių srautą Europoje aptarnaujančio oro uosto. Taip pat valdžia parodė, kad jai rūpi aplinkos apsauga.
Hitrou oro uosto operatorė, bendrovė BAA, priklausanti ispanų „Ferrovial“ grupei, tikina, kad oro uostas Paryžiui, Frankfurtui ir Amsterdamui pralaimi svarbią kovą dėl pelningų maršrutų į Kiniją. BAA atstovų teigimu, Londono oro uostas privalo plėstis, jeigu nori atlaikyti konkurencinę kovą.
Premjero atstovė pabrėžia, kad vyriausybė laikysis įsipareigojimų, kurie numatyti koalicijos sutartyje. Konservatoriai partneriams pažadėjo plėsti Hitrou, Getviko ir Stanstedo oro uostus.