Ką informacinių technologijų amžiuje veikia šypsotis klientui išmokyti konsultantai?

Šiuolaikiniame versle labai svarbus bendravimas su klientu. Didžiosios įmonės tam rengia apmokymus, rašo taisykles ir ištreniruoja darbuotojus taip, kad jie sugebėtų tapti geriausiu pro įmonės duris įžengusio žmogaus draugu.

Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

2013-03-30 09:25, atnaujinta 2018-03-09 02:28

Juk nusišypsoti nieko nekainuoja, o naudos atnešti gali.

Ši taisyklė taikoma ir palyginti racionaliame bankų sektoriuje. Už konsultantų šypsenų slypi išsamūs tyrimai, o sukurtas draugiškas ryšys su klientu lemia išaugusias banko pajamas.

Tačiau ar žmogiško ryšio svarba išliks ateityje, kai išmaniaisiais telefonais apsiginklavę žmonės visas finansines operacijas atliks internetu?

„Svarbiausias operacijas atliekantis internetu klientas į banką užsuka konsultacijos ir tikisi, jog bankas jam padės susiorientuoti“,- portalui lrytas.lt sakė „Danske Bank“ Socialinės veiklos ir aptarnavimo kokybės skyriaus vadovė Gerimanta Stankutė.

Šiuo metu naudojantis elektronine bankininkyste yra atliekama apie 90 proc. „Danske Bank“ vykdomų finansinių operacijų.

Į banką klientai dažniausia užsuka, kai prireikia rimtos konsultacijos – čia ir yra svarbiausias malonaus bendravimo su klientu vaidmuo, kurio neturėtų pakeisti naujosios technologijos.

„Slapto pirkėjo tyrimas, pagal kurį Lietuvoje vertinama komercinių bankų aptarnavimo kokybė, numato, kad kokybiškam klientų poreikių išsiaiškinimui reikalingi bent 2-3 klausimai, kad klientą aptarnaujantis darbuotojas galėtų išsiaiškinti jo poreikius“,- pastebėjo G. Stankutė.

Baro bendrasavininkas: „Gali į interjerą investuoti milijoną, bet be bendravimo nieko nebus“

Vilniuje esančiame bare „Paparazzi“ žmonės vakarus leidžia jau beveik dešimtmetį.

Baro bendrasavininkas Eduardas Orlovskij įsitikinęs, kad bendravimas su klientais yra bet kurios pasilinksminimo įstaigos sėkmės raktas.

„Tai esminis barmeno darbas, nuo to viskas priklauso. Gali į interjerą investuoti milijoną, bet nieko nebus be bendravimo. Žmogus vieną kartą ateis ir nebegrįš“,- sakė E. Orlovskij.

Baro bendrasavininkas pažymėjo, kad didžiausią pelną barui atneša nuolatiniai klientai.

Specialių bendravimo kursų barmenams nėra, tačiau jiems suteikiamas standartinių situacijų sąrašas su nurodytomis veiksmų instrukcijomis. Subtilesni dalykai paliekami barmenų nuojautai.

„Barmenas turi jausti, kada žmogui reikia išsikalbėti, o kada jis atėjo su kuo nors susipažinti, ar pasilinksminti. Bet kas pasakoma barmenui, lieka tik tarp jo ir kliento“,- tikino pašnekovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.