Iššūkis konkurentams - H&M išsirinko geriausias vietas prekybai

Pasaulinis mados tinklas H&M ateina į Lietuvą, taip sudarydamas konkurenciją didžiausiam drabužių tinklui „Apranga“. Į Lietuvą kompanija žengia drąsiai ir nesidairydama į konkurentus, mat jau kitais metais planuoja atidaryti parduotuves prekybos centruose „Ozas“, „Gedimino 9“ ir „Panorama“, o taip pat dairosi į Klaipėdą ir Kauną. Šį šeštadienį H&M atidarys ne tik rūbų parduotuvę, bet ir vienintelę namų apyvokos ir interjero reikmenų parduotuvę Baltijos šalyse.

Daugiau nuotraukų (1)

Vytautas Valentinavičius

Aug 22, 2013, 3:45 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 7:28 PM

Netylant kaltinimams dėl žymių dizainerių – Kenzo ir Celine – darbų kopijavimo, H&M vadovė Suomijos ir Baltijos šalims Marika Pyykko tvirtino, kad mados tinklo dizaineriai, dirbdami mados srityje, ieško įkvėpimo įvairiausiose mados peržiūrose, todėl, galbūt rūbai ir turi tam tikrų panašumų, bet jie – unikalūs.

Marika Pyykko pasakojo, kad žengdamas į Lietuvą H&M ieškojo tokių vietų, kurios būtų patogiausios Lietuvos lankytojams. Pirmoji parduotuvė – maždaug 3,5 tūkst. kvadratinių metrų patalpose pasiūlys itin gausų drabužių asortimentą vyrams, moterims, vaikams ir nėščioms moterims, aksesuarus vyrams ir moterims.

„Žadame neišsiskirti iš kitų savo parduotuvių kitose šalyse ir pasiūlyti lietuviams vyrams lygiai tokį pat rūbų, papuošalų pasirinkimą. Manau, lietuviai taip pat galės rinktis iš didžiulio spalvinio asortimento”, – pasakojo moteris.

Atidarydamas savo parduotuves H&M rūpinasi, kad parduotuvė įsikurtų vienoje geriausių vietų prekybos centre, kad pirkėjams būtų patogu joje judėti, apsipirkus, iš jos išeiti, o įėję į vieną skyrių, jie lengvai patektų į kitą.

Reaguodama į „Aprangos“ vadovo Rimanto Pervenecko kritiką, esą 80 proc. H&M prekių yra „primityviausi geros kainos produktai“, M.Pyykko sakė, kad norėdamas geriausiai patenkinti pirkėjų lūkesčius, tinklas savo klientams siūlo ne tik puikų aptarnavimą, bet ir madingas bei kokybiškas prekes už patraukliausią kainą.

„Mes žadame pasiūlyti klientams spalvų ir stilių įvairovę, tačiau visuomet analizuojame klientų poreikius ir pasiūlome tai, ko jiems labiausiai reikia“, – pasakojo ji.

H&M vadovės Suomijos ir Baltijos šalims tvirtinimu, jie su nekantrumu laukia momento, kai patys Lietuvos pirkėjai galės įsitikinti prekių kokybe: „Mes labai didžiuojamės naujaisiais H&M darbuotojais – radome puikią komandą savo parduotuvei.“

Ji prasitarė, kad nors ir parduotuvės yra panašios savo stiliumi, tačiau jos išsiskiria unikaliu dizainu. Lietuvoje parduotuvė išsiskiria tuo, kad, būtent čia ji papuošta išskirtiniais ekologiškais šviestuvais, skiriasi savitu interjeru.

Tinklo politika rūpintis ekologija, taupyti energiją, todėl persirengimo kabinose įrengti energiją taupantys šviestuvai.

M.Pyykko pasakojo, kad reaguodamas į kaltinimus darbuotojų išnaudojimu, H&M tinklas daug dėmesio skyrė darbui su Bangladešo vyriausybe: „Mes kalbėjomės su vyriausybės atstovais, kad būtų peržiūrėti atlyginimai šalyje.“

H&M atstovų teigimu, naują rudens kolekciją dizaineriai pristatys Paryžiuje vyksiančioje „Mados savaitėje“, o kai kurias kolekcijas pristatys ir modeliai iš Lietuvos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.