Naujas „Omnitel“ vadovas D.Strombergas atsiprašė už kompanijos praeities klaidas

„Atvykau tam, kad „Omnitel“ vėl taptų rinkos lydere Lietuvoje“, - pirmadienį savo kalbą apie būsimus pokyčius bendrovėje pradėjo naujasis jos vadovas Danas Strombergas.

Naujasis mobiliojo ryšio ir telekomunikacijų bendrovės vadovas D.Strombergas teigė, kad nėra tradicinis direktorius.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujasis mobiliojo ryšio ir telekomunikacijų bendrovės vadovas D.Strombergas teigė, kad nėra tradicinis direktorius.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

Sep 9, 2013, 12:16 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 12:08 PM

Birželio pradžioje „Omnitel“ vadovą Antaną Zabulį pakeitęs D.Strombergas po beveik 3 mėnesių tylos pagaliau pasirodė žiniasklaidai.

Naujasis mobiliojo ryšio ir telekomunikacijų bendrovės vadovas teigė, kad nėra tradicinis direktorius.

„Nemanau, kad esu tradicinis direktorius. Aš esu klientų atstovas. Svarbu, kad „Omnitel“ išgirstų klientų balsą. Keliavau, susitikau su daugybe klientų ir darbuotojų. Apsisprendžiau, ką reiktų daryti ir ką reiktų pakeisti“, - sakė D.Strombergas, pabrėžęs, kad labai svarbu yra teikti kuo aukštesnės kokybės paslaugas savo klientams.

Taip pat naujasis vadovas atsiprašė už anksčiau padarytas įmonės klaidas.

„Prieš keletą metų buvo blogų sprendimų. Mes pasimokėme, ir daugiau nekartosime tokių klaidų“, - tvirtino D.Strombergas. Skirs daug dėmesio mobiliojo interneto tinklo plėtrai

Taip pat D.Strombergas teigė, kad skirs didelį dėmesį interneto paslaugoms, kurios yra „raktas į ateitį“.

Primename, kad birželį, kai buvo pranešta apie naują vadovą, bendrovės spaudos pranešime buvo teigiama, kad D.Strombergas „TeliaSonera“ dirbo daugiau kaip 20 metų, kompanijos viduje ėjo daug vadovaujamų pareigų. 2009–2012 metais jis vadovavo „TeliaSonera“ fiksuotojo ryšio padalinio kompanijai Danijoje ir pavertė nuostolingą kompaniją pelninga.

„Lietuvos mobiliojo ryšio rinka išgyvena iššūkių kupiną pereinamąjį laikotarpį. Mes planuojame užsitikrinti rinkos lyderio pozicijas ir padidinti pelningumą.

„Omnitel“ įdiegs naują verslo modelį, padidinsiantį duomenų perdavimą ir sumažinsiantį balso paslaugų mažėjimą. Siekdami patenkinti vartotojų poreikius mobiliajam internetui, tęsime tinklo modernizaciją, toliau plėsime 4G LTE tinklo padengimą ir didinsime jo talpą”,– tuomet buvo cituojamas „TeliaSonera“ Baltijos mobiliojo ryšio padalinio vadovas Kennetas Radne.

Įmonei greičiausia teks susiveržti diržus

„Omnitel“ pelnas pastaruoju metu išlieka stabilus, tačiau pajamos kasmet mažėja.

Registrų centro duomenimis, 2011 metais bendrovė uždirbo 548 mln. litų pajamų, o 2012 metais – 502 mln. litų pajamų. Abu metus „Omnitel“ gavo apie 29 mln. grynojo pelno.

Lietuva ne išimtis - bendrovę valdančios įmonės „TeliaSonera“ sausio – birželio mėnesių ataskaitoje teigiama, kad prekybos rodikliai mažėjo arba neaugo visose Baltijos šalyse.

Nenorėjęs prisistatyti rinkos ekspertas portalui lrytas.lt teigė, kad tokie skaičiai rodo, kad naujas bendrovės vadovas greičiausia bandys mažinti bendrovės išlaidas, didinti taupymą, neatmetama ir darbuotojų skaičiaus mažinimo galimybė.

Tai galėtų pakenkti ir taip svyruojančiai bendrovės darbuotojų moralei.

„Ši įmonė jau kurį laiką smunka žemyn – tai labai kenkia darbuotojų moralei. Mažėja premijų, neaiškios karjeros galimybės, vis didėjanti etatų mažinimo grėsmė – visa tai stabdo inovacijas, nes darbuotojai bijo priimti svarbius sprendimus ir suklysti“, - sakė ekspertas.

Kita vertus, jo manymu, „Omnitel“ yra „normali, pajėgi įmonė“, kuri gali pasiekti neblogų rezultatų, jei naujam vadovui pavyks įdiegti reikiamus pokyčius ir bendrovės strategiją.

Konkurentai strategijos nekeis

Prieš „Omnitel“ spaudos konferenciją kalbinti artimiausi įmonės konkurentai nuo komentarų susilaikė, motyvuodami tuo, kad dar nėra susipažinę su konkurentų planais.

Bendrovių atstovai pabrėžė, kad toliau teiks pirmenybę pasirinktų strategijų stiprinimui.

„Tele2“ turi labai aiškią ir paprastą strategiją: siūlyti tai, ko reikia klientams - geriausią kainą už tos pačios kokybės paslaugas. Tą strategiją kasdien įgyvendiname, ji lėmė, kad tapome rinkos lyderiais, jos laikysimės ir toliau“, - portalui lrytas.lt komentavo „Tele2“ komunikacijos direktorius Baltijos šalyse Andrius Baranauskas, paklaustas, ar galimi pokyčiai „Omnitel“ bendrovėje lems ir „Tele2“ strategijos kryptį.

Tuo tarpu „Bitė“ konkurentams palinkėjo sėkmingų permainų.

„Mes, „Bitė“, savo strategijoje paskelbę, kad Jumis rūpinamės labiau, ir toliau didžiausią dėmesį skiriame savo klientams, ne konkurencijai rinkoje, todėl tiesiog bendrovei restruktūrizuojantis linkime geriausios sėkmės“, - portalui lrytas.lt sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.