Pirotechnika prekiaujančių įmonių atstovams buvo pademonstruota per 100 įvairių fejerverkų – nuo paprasčiausių sprogalų iki margaspalvių raketų baterijų.
Mėgstamiausias lietuvių reginys po krepšinio varžybų yra stebėti fejerverkų šėlsmą danguje. Ypač per Kalėdas ir Naujuosius metus.
Bet ne tik. Lietuviai, ypač jaunimas, linkę kiekvieną progą, gimtadienį, klasės draugų susitikimą ir kitus šventinius susibūrimus palydėti ugnies fontanais, saliutais.
„Puiku, tik svarbiausia laikytis saugumo reikalavimų. Džiaugiuosi, kad pirotechnikos sukeltų nelaimių nuolat mažėja, žmonės jau įprato atidžiai skaityti instrukcijas ant pakuotės“, - teigė „Bliko“ vadovas Gytis Lagunavičius.
Jis sakė, kad kiekvienais metais bendrovė pasiūlo 20-30 proc. naujų pirotechnikos gaminių.
Jų buvo ir šiemet. Didžiausią įspūdį paliko ekspresyvios, daugiaspalvės ir trankios „Celebration box“, „Happy party“ baterijų salvės, violetinė „Lily Magnolia“ puokštė.
Bet labiausiai sužavėjo tyli, subtili ir paslaptinga kaip Andromedos ūko galaktika baterija „Andromeda“.
„Blikas“ verslo partneriams pristatė ir komercinę naujovę. Nuo šiol, gavus prisijungimo slaptažodį, pirotechnikos gaminius galima užsisakyti bendrovės elektroninėje parduotuvėje efejerverkai.lt
Čia ne tik surašyta visa informacija apie prekes, bet ir įdėta vaizdo medžiaga su pirotechnikos gaminių efektų demonstracija.
„Blikui“ šie metai išskirtiniai – bendrovė pažymi 20 metų veiklos jubiliejų.
G.Lagunavičius pastebėjo, kad su draugais, studentais chemikais pirmieji nepriklausomybę atgavusioje Lietuvoje pradėję gaminti pirotechniką net negalvojo apie didelį verslą.
„Pabandėme smalsumo vedini. Tai buvo tik pomėgis, pirmųjų žinių sėmėmės iš caro laikų knygelių“, - šypsodamasis prisiminė „Bliko“ vadovas.
Studentiškas pomėgis vis tik išaugo į stiprų verslą, dovanojusį žiūrovams įspūdingus ugnies meno reginius.
Žinomiausia pirotechnikos meno šventė – festivalis „Vilniaus fejerija“ garsėja ir už Lietuvos ribų.