Klaipėdos kultūros centre Žvejų rūmuose trečiadienio pavakarę įvyko pirmoji tarptautinės Kliento dienos šventė. Verslo atstovai nemokamai dalino savo firminę atributiką, suvenyrus, visus susirinkusius vaišino gardėsiais, teikė nemokamas paslaugas bei kitaip sveikino savo klientus įmonių mugėje.
Renginio metu buvo renkami parašai, kad Kliento diena būtų įtraukta į Lietuvos minėtinų dienų sąrašą.
Paminėti Kliento dieną prieš trejus metus sumanė viena Klaipėdos bendrovė, savo gimtadienio proga nusprendusi pasveikinti ir simboliškai padėkoti savo klientams.
2010 m. būtent kovo 19-ąją iš Klaipėdos į įvairius pasaulio miestus buvo išsiųsti pirmieji sveikinimai Kliento dienos proga. Ilgainiui idėja sulaukė vis didesnio verslininkų susidomėjimo. Į Kliento dienos propaguotojų gretas įsitraukė ir Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai, kitos verslo organizacijos, idėja susidomėjusios Lietuvos ir užsienio įmonės.
Visos jos rado būdų, kaip pasveikinti savo klientus – siųsdamos sms žinutes, siūlydamos nuolaidas bei akcijas.
„Kliento diena skamba tarsi akivaizdus dalykas – iš tiesų keista, kad jos nėra minėtinų dienų sąraše. Juo smagiau girdėti, kad šią šventę populiarina uostamiesčio verslininkai“, – sakė iniciatyvą pasveikinęs Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.