Karatė įgūdžiai padeda iškepti vištą su mineralais

Natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ išrado naują vištos paruošimo būdą. Patiekalas kepimui ruošiamas karatė stiliumi ir gausiai praturtinamas mineralais. Toks receptas pateikiamas naujausiose mineralinio vandens reklamoje su aktoriumi Mariumi Repšiu, kuri vainikuoja „Vytauto“ sėkmę internete vykstančiame konkurse „Metų prekės ženklas 2014 m.“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-03-25 16:08, atnaujinta 2018-02-15 03:23

Po trečiojo atkrentamojo „Metų prekės ženklo 2014 m.“ konkurso balsavimo internete etapo paaiškėjo, kad „Vytautas“ pateko į finalą. Mineralinio vandens gamintojų teigimu, neabejojama, jog prie šio pasiekimo prisidėjo internete itin populiarūs „Vytauto“ reklaminiai klipai.

Šviežiausiame jų M.Repšys originaliai ir itin ekspresyviai ruošia keptą vištą. Geru fiziniu paruošimu garsėjantis aktorius pasitelkia ir kovinių menų įgūdžius. „Mėgstu keptą vištą, tiesa, paprastai virtuvėje „nesportuoju“, juolab, smūgiais nesišvaistau, bet jei jau ruošti ypatingą receptą, tai su azartu“, - šyptelėjo nuo vaikystės Rytų kovų menais ir boksu užsiimantis aktorius.

Būtent M.Repšio balsas skamba labiausiai išgarsėjusiose internetinėse „Vytauto“ reklamose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.