Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovo S.Dailydkos, tikimasi, kad siuntos tarp Kinijos ir Lietuvos ateityje bus transportuojamos geležinkeliais, o „Lietuvos paštas“ šioje logistikos grandinėje veiktų kaip siuntų paskirstymo centras, įsikūręs Lietuvoje.
„Tokiu būdu būtų efektyviai panaudotos tiek abiejų bendrovių kompetencijos, tiek apskritai Lietuvos transporto infrastruktūra“, - tvirtino jis.
„Lietuvos geležinkeliai“ Kinijoje yra įkūrusi savo atstovybę. Pasirašius bendradarbiavimo sutartį, šia atstovybe, jos resursais, turima duomenų baze naujų partnerių paieškai galės naudotis ir „Lietuvos paštas“.
Pasak „Lietuvos pašto“ generalinės direktorės L.Minderienės, Kinija - pasaulio ekonomikos variklis, turinti milžinišką potencialą.
„Matome įvairių galimybių šioje šalyje, todėl tikimės, kad ši atstovybė bus visapusiškai naudinga visoms šalims. Viliuosi, kad „Lietuvos paštui“ ir „Lietuvos geležinkeliams“ dirbant kartu, naujoje rinkoje užsibrėžtus tikslus pavyks pasiekti greičiau ir kokybiškiau“, - teigė ji.
Dauguma prekių iš Kinijos į Europą keliauja laivais ir „Lietuvos geležinkeliai“ siekia, kad dalis jų būtų vežamos geležinkeliais. Šiuo metu bendrovė turi pasirašiusi keturias paslaugų agentavimo sutartis, užtikrinančias saugų ir kokybišką prekių transportavimą tarp Lietuvos ir Kinijos.