Ispanijos bendrovės „Castrosua“, kurioje šiuo metu dirba apie 600 žmonių, įkurta 1948 metais, tačiau jos veikla labiau orientuota vidaus rinkai.
Bendrovei „Kauno autobusai“ atiteko 14 suspaustomis gamtinėmis dujomis ir vienas hibridinis dujomis bei elektra varomas autobusas.
Iš viso už 89,7 mln. litų buvo nupirkti 93 autobusai „Castrosua“, kurie padalinti 9 šalies miestams. Pinigų tokiam pirkiniui atsirado, kai Lietuva pardavė Ispanijai perteklinius aplinkos taršos leidimus.
Kaunui skirti autobusai nudažyti tradicine raudona spalva. Antikorozinei kėbulo dangai suteikiama 15 metų garantija. Šildymo sistema prijungta prie variklio aušinimo sistemos kartu su papildomu dujiniu autonominiu automatiniu šildytuvu, skirtu variklio bei salono šildymui.
Autobusuose įrengtos 26 sėdimos vietos, o vienu metu telpa 87 keleiviai. Didžiausias galimas greitis yra 80 kilometrų per valandą, o šimtui kilometrų nuvažiuoti sunaudojama 51–53 kubiniai metrai dujų.
Naujieji „Castrosua“ autobusai turėtų nuvažiuoti maždaug po 1 mln. kilometrų, jie pakeis turimus „Kauno autobusų“ autobusus, pagamintus daugiau kaip prieš 20 metų. Vidutinis miesto gatvėmis riedančių autobusų amžius šiuo metu yra 14,5 metų.
„Kauno autobusai“ beveik prieš trejus metus įsigijo 24 Lenkijoje surinktus autobusus „Solaris“, kurie taip pat varomi suspaustomis gamtinėmis dujomis.
Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Kęstučio Derliūno, didžiausias jų privalomas – gerokai mažesnė aplinkos tarša, tačiau įmonės vadovas pripažino, kad techniniu požiūriu jų naudojimas ir priežiūra yra sudėtingesni. ˙