„Maximos“ konkurentai „Norfa“ ir „Iki“ vasario 10-ąją, kai tik pranešta apie kainų mažinimą, tikino, kad tai viso labo viešųjų ryšių akcija, kad jie panašių veiksmų jau ėmęsi. Viešųjų ryšių specialistai „Maximos" tinklui, paskelbusiam tokią naujieną, plojo katučių. Tad nutarė neatsilikti ir „Rimi“.
„Išanalizavę rinkos lyderio pateiktą atpigusių produktų sąrašą, mes nusprendėme taip pat mažinti produktų kainas savo parduotuvėse. Mes nuolat stebime rinką ir visada reaguojame į konkurentų kainų pokyčius, todėl jau penktadienį (vasario 13 d.) mūsų pirkėjai „Rimi“ parduotuvėse galės rasti per 200 produktų ne didesnėmis kainomis nei rinkos lyderio parduotuvėse. Šie produktai bus pirkėjų patogumui pažymėti lentynose“, – paskelbė „Rimi" tinklas.
Šio tinklo atstovė Giedrė Bielskytė pridūrė, kad tinklas šiuo metu peržiūri ir alternatyvių prekių, tokių kaip tinklo privačios etiketės, bei importuojamų prekių kainas.
„Rimi“ užmojis – nesustoti ir piginti produktus toliau.
„Po išsamesnės kainų analizės kitą savaitę planuojame antrąjį kainų mažinimo etapą.
Noriu pasakyti, kad prekių ir produktų kainų stebėjimas rinkoje yra kasdienis mūsų darbas, nes siekiame savo pirkėjams kiekvieną dieną pateikti geriausius pasiūlymus“, – sakė G.Bielskytė.
Mažmeninės prekybos tinklas „Iki“ lyderio pozicijų rungtynėse, kuris pirmas sumažino kasdienių, būtiniausių prekių kainas, nelinkęs užleisti.
„Iki“ atstovai tikina, kad tai jie padarė pirmieji. „Sausio pabaigoje mes pirmieji rinkoje užfiksavome daugiau kaip 100 būtiniausių produktų kainas, užtikrindami, jog šių produktų kainos yra ne didesnės nei pernai lapkritį, o kai kurios kainos yra net ir mažesnės“, – sakė „Iki“ atstovas Andrius Petraitis. Tiesa, jis pabrėžė, kad jų tinklas visuomet teigiamai vertina iniciatyvas, palengvinančias pirkėjams apsipirkimą ir leidžiančias jiems sutaupyti.
Mažmeninės prekybos tinko „Norfa“ atstovas Darius Ryliškis tikras, kad konkurentai jų neaplenks. Pasak jo, „Norfos" tinkle kainos mažesnės. „Maximos“ pareiškimą vertiname labiau kaip viešųjų ryšių ir rinkodaros akciją, kuri negali turėti reikšmingesnės įtakos rinkai. Manyčiau, kad, nepaisant šių „Maximos“ pastangų, mūsų konkurentams nepavyks pavyti „Norfos“ šioje srityje“, – sakė D.Ryliškis.