„Lukoil“ degalinių klientams – akibrokštas

Trys „Lukoil Baltija“ degalinės

Trys „Lukoil Baltija“ degalinės renka stovėjimo mokestį.<br>A.Vaitkevičiaus asociatyvi nuotr.
Trys „Lukoil Baltija“ degalinės renka stovėjimo mokestį.<br>A.Vaitkevičiaus asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Mar 3, 2015, 8:49 AM, atnaujinta Jan 11, 2018, 7:39 PM

„Lukoil Baltija“ Degalinių valdymo grupės vadovas Aloyzas Andrijauskas dienaraštį patikino, kad Vilniuje yra dvi degalinės, kuriose laisvos vietos yra didelė problema: „Atvažiuoja žmonės ir palieka savo mašinas, o klientams paprasčiausiai nebelieka vietos. Todėl ir renkame tą mokestį. Toks pats motyvas – ir vienoje degalinėje Klaipėdoje“.

Klaipėdos savivaldybės Teisės skyriaus vedėjo Andriaus Kačalino teigimu, tokia iniciatyva niekaip nesusijusi su miesto valdžios įvesta rinkliava už stovėjimą: „Degalinės dažniausiai įsikūrusios privačiose teritorijose ir turi teisę imti mokestį kaip tų teritorijų savininkės. Mes, kaip savivaldybė, negalime reguliuoti nei kaip tą mokestį už stovėjimą rinkti, nei kokio dydžio jis turėtų būti. Aišku, reta kuri degalinė ryžtasi imti pinigus už stovėjimą“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.