Klaipėdos uostas baltarusius traukia labiau nei Ryga

Baltarusijai savo prekes gabenti per

35 proc. Klaipėdos uoste perkraunamų krovinių yra baltarusiški.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
35 proc. Klaipėdos uoste perkraunamų krovinių yra baltarusiški.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Mar 13, 2015, 9:55 AM, atnaujinta Jan 10, 2018, 2:53 PM

„Vadovavomės ekonomine logika. Kiekvienu atveju pragmatiškai apskaičiuojama ir nusprendžiama, per kurį uostą patraukliau vežti prekes.

Akivaizdu, kad dėl įvairių priežasčių, pirmiausia dėl siūlomos gabenimo ir perkrovos kainos, taip pat dėl patogumo, dėl logistikos ir taip toliau, bene patraukliausi pasiūlymai gaunami iš Lietuvos ir Latvijos. Dabartinėmis sąlygomis kiekviena kapeika turi būti pragmatiškai apskaičiuota, nes kapeika, kaip sakoma, rublį atneša“, – interviu „Verslo žinioms" teigė A.Gurjanovas.

Pasak jo, 35 proc. Klaipėdos uoste perkraunamų krovinių yra baltarusiški. Dar prieš kelerius metus baltarusiškų krovinių mastai siekė apie 8,9 mln. tonų, dabar – 13 mln. tonų.

„Iš dalies tai sietina su Baltarusijos Klaipėdos uoste įsigyta dalimi infrastruktūros. Kaip tarėmės su lietuviška puse, jeigu mes įsigyjame dalį terminalo pajėgumų, stengiamės tokia galimybe maksimaliai pasinaudoti. Štai pernai apie 93 proc. Baltarusijoje išgaunamo kalio, išvežamo į trečiąsias šalis, buvo transportuota per Klaipėdos uostą“, – teigė A.Gurjanovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar yra galimybių, kad įvyks pilietybės referendumas?