Italai jau pabandė išsivalyti dantis lietuviška pasta. Kas kiti?

Iš Italijos mūsų šalies kosmetikos gamintojai grįžo pilnomis rieškučiomis prekybos kontaktų. Japonija, Kinija, Slovakija, Bulgarija, Kirgizija, Didžioji Britanija – tai tik dalis valstybių, su kurių prekybos tinklų ar elektroninių parduotuvių atstovais „BIOK laboratorija“ jau aptarė prekybos galimybes. Lietuviai dėmesio sulaukė, jiems pasiūlę ne kokį nors išskirtinį kremą, bet dantų pastą.

„BIOK laboratorija“ platina eksporto kelius.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„BIOK laboratorija“ platina eksporto kelius.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-03-24 15:04, atnaujinta 2018-01-08 09:39

Tik dvi lietuvių, aštuonios – latvių, apie 200 Lenkijos įmonių, o iš viso – daugiau nei 2000 dalyvių šiemet pristatė savo produkciją svarbiausioje pasaulyje kosmetikos parodoje „Cosmoprof Worldwide“, vykusioje Bolonijos mieste Italijoje.

Šiemet prestižiniame renginyje, vykusiame kovo 20-23 dienomis, pirmąsyk dalyvavo ir lietuviškos kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“. Į Italiją įmonė nuvežė Lietuvoje jau įsitvirtinusį ir išbandytą produktą – vienintelę lietuvišką dantų pastą „Ecodenta“.

„Apie Lietuvą šioje parodoje jau visi yra girdėję, tačiau lietuviška kosmetika joje – dar naujiena. Todėl dalyvavimas tokio lygio renginyje mums yra būtinas žingsnis planuojant plėtrą į eksporto rinkas. Tai padėjo užmegzti apie šimtą vertingų kontaktų su distributoriais, prekybos tinkais, elektroninėmis parduotuvėmis iš įvairių pasaulio šalių: Italijos, Japonijos, Kinijos, Slovakijos, Bulgarijos, Kirgizijos, Didžiosios Britanijos ir kitų“, – sakė įmonės „BIOK laboratorija“ direktorius Vaidotas Krencius.

„BIOK laboratorija“ parodoje pristatė eksportui pritaikytas dantų priežiūros „Ecodenta“ priemones, kurių įpakavimai adaptuoti eksportui: išversti į anglų kalbą ir pritaikyti tarptautiniams standartams. Visgi potencialūs investuotojai labiausiai dėmesį atkreipė į paties gaminio išskirtinumą – sudėtį, kurią sudaro iki 98 proc. natūralūs ir ekologiški ingredientai.

„Išsiskirti tokioje parodoje tikrai nėra paprasta. Juolab, kad tenka konkuruoti su ne pirmus metus pristatomos produkcijos gausa iš viso pasaulio.

Dalyvauti tokioje parodoje mūsų įmonei kainuoja mažiausiai 20 tūkst. eurų, įskaitant išskirtinio stendo gamybą ir žmonių darbą, taigi pristatyti produkciją užsienio rinkoms – atsakinga ir nepigi investicija. Gerai, jog Lietuvoje finansavimą galima gauti iš ES paramos fondų, kurie suteikia fiksuotą sumą daliai išlaidų padengti“, – teigė V.Krencius.

Įmonės vadovas pasakoja, kad skirtingų šalių įmonės tokiam prisistatymui turi skirtingas finansines galimybes. Pavyzdžiui, Lenkijoje kosmetikos eksportas yra prioritetinė sritis, taigi lenkų įmonės gauna 75-90 proc. valstybinį finansavimą dalyvavimui svarbiausiose pasaulinėse parodose.

Beveik 50 metų kasmet vykstanti „Cosmoprof Worldwide“ yra pasaulinė grožio industrijai organizuojama paroda, kurioje šiemet dalyvavo apie 2500 įmonių iš 70 šalių. Ji sutraukia kosmetikos gamintojus, distributorius ir mažmenininkus iš viso pasaulio. Šioje parodoje „BIOK laboratorijos“ atstovams teko sutikti ir Lietuvoje veikiančių prekybos tinklų vadybininkų.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.