Į „Publicum“ grupę įsiliejo „Socialus marketingas“

Socialinių tinklų rinkodaros agentūra „Socialus marketingas“ tapo „Publicum“ komunikacijos įmonių grupės nare ir nuo šiol teiks visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas.

Pasak R.Jarmalavičiaus, skaitmeninės rinkodaros agentūros įsiliejimas į „Publicum“ grupę dar labiau sustiprins galimybes teikti klientams aukščiausio lygio integruotas komunikacijos paslaugas.
Pasak R.Jarmalavičiaus, skaitmeninės rinkodaros agentūros įsiliejimas į „Publicum“ grupę dar labiau sustiprins galimybes teikti klientams aukščiausio lygio integruotas komunikacijos paslaugas.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jun 8, 2015, 4:37 PM, atnaujinta Nov 23, 2017, 5:40 PM

„Publicum“ grupę valdanti bendrovė „Publicum Group“ įsigijo 40 proc. įmonės „Socialus marketingas“ akcijų. Kitus 60 proc. akcijų valdo bendrovės įkūrėjai ir vadovai Arijus Žakas ir Aidis Dalikas.

Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, skaitmeninės rinkodaros agentūros įsiliejimas į „Publicum“ grupę dar labiau sustiprins galimybes teikti klientams aukščiausio lygio integruotas komunikacijos paslaugas.

„Ilgametė grupės patirtis visose komunikacijos srityse ir inovacijomis bei atsidavimu darbui pagrįstos naujos komandos ambicijos – būtent tai, ko reikia klientams, susidūrusiems su šiuolaikiniais iššūkiais“, – sako R.Jarmalavičius.

2012 metais veiklą pradėjęs „Socialus marketingas“ yra viena didžiausių savo srities agentūrų Lietuvoje, o po sandorio su „Publicum“ grupe neslepia ambicijų tapti pirmaujančia skaitmeninės rinkodaros kompanija mūsų šalyje.

Pasak „Socialaus marketingo“ direktoriaus A.Žako, agentūra jau kurį laiką savo klientams teikia ne tik rinkodaros socialiniuose tinkluose, bet ir daugelį kitų skaitmeninės rinkodaros paslaugų.

„Dabar ir oficialiai tampame skaitmeninės rinkodaros agentūra. Ir judame į priekį su milžinišku „Publicum“ grupės įmonių palaikymu bei smarkiai prasiplėtusiu paslaugų spektru – skaitmeninių sprendimų kūryba, gamyba, komunikacijos priemonių poveikio analize bei optimizacija“, – sako A.Žakas.

Pasak „Socialaus marketingo“ kūrybos ir procesų vadovo A.Daliko, nuo šiol agentūra galės pasiūlyti savo klientams kur kas daugiau naudingų sprendimų.

„Visi veiksmai internete privalo turėti bendrą tikslą, vieningą kūrybinę ir komunikacinę žinutę, o tuomet – efektyvius, realiais rezultatais paremtus sprendimus“, – sako A.Dalikas.

Tarp dabartinių „Socialaus marketingo“ klientų yra „Švyturys“, „Maxima“, „Neste Lietuva“, „Vilniaus duona“, „Delano“, „Neptūnas“, „Prike“ ir kiti.

„Socialaus marketingo“ pajamos 2014 metais siekė 337 tūkst. eurų – 36,5 proc. daugiau nei 2013 metais (247 tūkst. eurų).

„Publicum“ grupei šiuo metu priklauso ryšių su visuomene kompanija „Publicum“, finansinės komunikacijos bendrovė „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūra „Publicum Media“, įvykių rinkodaros kompanija „Publicum Events“, kūrybinės reklamos agentūra „Love“.

„Publicum“ grupės pajamos 2014 metais viršijo 6,465 mln. eurų – 9,7 proc. daugiau nei 2013 metais (5,894 mln. eurų).

Iki šiol „Publicum“ grupės įmonėse dirbo 60 darbuotojų. Į grupę įsiliejus „Socialiam marketingui“, darbuotojų padaugėjo iki 76.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.