Iki šiol nei vienas tiekėjas nedrįso siekti bankroto vienam brangiausių sostinės restoranų. Aukštomis patiekalų kainomis išsiskiriantis restoranas degtindariams įsiskolino keturis mėnesius. „Taip, tokia procedūra buvo pradėta. Tačiau tai yra nekasdienis atvejis“, – patvirtino „Vilniaus degtinės“ marketingo vadovas Darius Šiaudinis.
Pasak jo, tokios tokios procedūros pradedamas tik kraštutiniais atvejais, kai klientai neatsiskaito už prekes ilgą laikotarpį.
„Šiuo konkrečiu atveju klientas vilkino atsiskaitymą daugiau nei keturis mėnesius“, – sakė D.Šiaudinis.
„Marche de Provence“ savininkas Arūnas Oželis lrytas.lt tvirtino, kad tai tebuvo nesusipratimas. Bet pripažino, kad degtindariai iš tiesų inicijavo bankrotą.
„Kažkas nori greičiau atgauti tūkstantį eurų, kažkas pagąsdina. Tai normalu“, – kalbėjo A.Oželis. Jis tikino, kad tai pirmas kartas jo karjeroje, kai tiekėjai siekė inicijuoti bankroto bylą jo valdomam restoranui“.
Lrytas.lt žiniomis, byla pasiekė teismą. Tačiau sprendimo nebus. Portalui lrytas.lt pradėjus domėtis šia istorija, paaiškėjo, kad pirmadienį „La Provence“ skolą padengė.
„Klientas šiandien atsiskaitė už prekes, mes savo ruožtu išsiuntemė pranešimą teismui dėl bylos atšaukimo. Su klientu ir toliau išlieka geri santykiai“, – pareiškė „Vilniaus degtinės“ marketingo vadovas.
Tai, kad skola grąžinta, patvirtino ir A.Oželis. „Tai buvo kažkoks nesusipratimas“, – kartojo restorano vadovas.