Prekybininkai: Kovo 8-oji neįveikė Valentino dienos

Nors Kovo 8-oji vis dar švenčiama ir tulpės perkamos glėbiais, tačiau prekybininkai suskaičiavo, kad pagal gėlių, atvirukų, saldainių bei tortų pardavimą ji neprilygsta Valentino dienai. Šią juk švenčia net darželinukai.

Šventiniai „Iki“ prekybos tinklo desertai.<br>Organizatorių nuotr.
Šventiniai „Iki“ prekybos tinklo desertai.<br>Organizatorių nuotr.
Šventiniai „Iki“ prekybos tinklo desertai.<br>Organizatorių nuotr.
Šventiniai „Iki“ prekybos tinklo desertai.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Mar 8, 2016, 3:09 PM, atnaujinta Jun 2, 2017, 8:28 AM

Anot prekybininkų, Kovo 8-ąją labiau švenčia vyresnio amžiaus žmonės, perkantys pirmuosius pavasario žiedus.

Tradiciškai per Tarptautinę moters dieną daugiausiai nuperkama tulpių, o pagrindinė vasario 14-osios gėlė – rožė.

Palyginti pastarųjų metų gėlių pardavimą matyti, jog praėjusiais metais kovo 8-ąją jų buvo nupirkta net du kartus daugiau nei 2014-aisiais. Ir nors kasmet kovo 8 dieną tulpių perkama vis daugiau, bendrai net 15 proc. gėlių daugiau nuperkama vasarį, kai švenčiama meilės diena.

„Kadangi vasario 14-ąją dovanų susilaukia ne tik moterys, bet ir vyrai, todėl ir pardavimai šią dieną yra gerokai didesni. Pastebime, jog Valentino diena yra labiau jaunimo šventė, mat net ir darbo dienomis tiek moksleiviai, tiek darželinukai pasirūpina širdelėmis bei dovanėlėmis savo simpatijoms“, – teigia prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

Abi šventės turi ir šiek tiek panašumo – pastebima, kad abiejų švenčių metu nuperkama daugiau prabangesnių tortų, vaisių ir uogų, labiau ūgteli šokolado, jūros gėrybių patiekalų, moliuskų, taip pat pelėsinio sūrio ir grietinėlės plakimui pardavimai.

Pasak B.Čaikauskaitės, galime manyti, kad mūsų tautiečiams tiek Moters, tiek Valentino diena yra puiki proga paruošti iškilmingesnę vakarienę ir taip jaukiai praleisti laiką namuose.

Visgi, kovo 8-oji nepasiveja Valentino dienos nei atvirukų, nei meilės romanų, nei putojančio vyno ar šokolado pardavimuose. Kasmet vasarį atvirukų ir atvirlaiškių parduodama apie 45 proc., o šampano – net apie pusę karto daugiau nei kovo 8-ąją.

Pasak B. Čaikauskaitės, panašių kovo 8-osios pardavimų tikimąsi ir šiemet: „Prognozuojame, kad ir toliau šių švenčių dienomis augs susidomėjimas brangesnių prekių kategorijos produktais bei tradicinėmis šventinėmis prekėmis, tokiomis kaip tortai ir gėlės.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.