Rusų įžymybių verslai: nuo restoranų iki šunų konditerijos

Visame pasaulyje garsenybės užsidirba iš savo vardo, atsidariusios įvairius verslus. Rusų artistai ir visuomenės veikėjai – ne išimtis. Lenta.ru išsiaiškino, iš ko dar užsidirba Rusijos įžymybės.

Visame pasaulyje garsenybės užsidirba iš savo vardo, atsidaro verslus.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Visame pasaulyje garsenybės užsidirba iš savo vardo, atsidaro verslus.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Timati sukūrė muzikinį prekinį ženklą „Black Star inc.“, o po dviejų metų atsirado ir drabužių linija „BlackStarWear“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Timati sukūrė muzikinį prekinį ženklą „Black Star inc.“, o po dviejų metų atsirado ir drabužių linija „BlackStarWear“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Marija Šarapova dirba su amerikiečių konditerijos koncernu „Baron Chocolatier“ ir leidžia saldumynus po prekiniu ženklu „Sugarpova“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Marija Šarapova dirba su amerikiečių konditerijos koncernu „Baron Chocolatier“ ir leidžia saldumynus po prekiniu ženklu „Sugarpova“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Aug 4, 2016, 2:58 PM, atnaujinta May 16, 2017, 9:21 PM

Ne visos garsenybės ilgai būna šlovės viršūnėje - ankščiau ar vėliau į pensiją išeina visi. Dėl to dauguma apie finansinį stabilumą pagalvoja iš anksto ir paskirsto uždarbį taip, kad ramiai galėtų gyventi iki gyvenimo galo.

Ankščiau šou verslas rusams asocijavosi išskirtinai su scena, bet jau nuo 90-ųjų įžymybės pradėjo šalutines veiklas. Štai dainininkė Irina Saltikova viena pirmųjų pradėjo užsiimti ir prekyba, o dabar garsenybių verslai gerokai pasikeitė, dažniausiai tai – restoranai ar kitokios maitinimo įstaigos.

Pavalgyti pas įžymybę

Vienas iš daugiausiai uždirbančių atlikėjų Stasas Michailovas Kišiniove nusipirko restoraną „Kommunalka“ ir dabar planuoja jį vystyti Rusijoje kaip franšizę. Pirmoji įstaiga neseniai atsidarė Sankt Peterburge.

O štai jo kolega, taip pat dainininkas Grigorijus Lepsas, atidarė karaoke barą „Leps Bar“ Maskvoje ir Kijeve.

Ksenijai Sobčak priklauso demokratiška kavinė „Bubliu“ ir grilio restoranas „Tverbul“. Vedėjai Viktorijai Lolirevai priklauso įstaiga su ištaigingu pavadinimu „GraffLounge“.

Muzikantai Valerijus Meladze, Andrejus Makarevičius ir Stasas Naminas Maskvoje atidarė klubą „Rhythm Blues Cafe“.

Prodiuseris ir laidų vedėjas Aleksandras Cekalo taip pat užsiima restoranų verslu kartu su kolega Ivanu Urgantu. Jie turi restoraną Maskvoje, pavadinimu „The Sad“.

Šį sąrašą galima tęsti dar ilgai, bet aišku viena – visų įžymybių patirtis buvo sėkminga. Dainininkė Ani Lorak kartu su vyru atidarė kelias įstaigas Kijeve bei internetinę rūbų parduotuvę.

Arčiau kūno

Parduotuvės ir drabužių linijos gana populiarios garsenybių tarpe. Ši tendencija atkeliavo iš Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV), kur įžymybės viena po kitos leisdavo savo rūbų kolekcijas.

2008 metais rusų reperis Timati sukūrė muzikinį prekinį ženklą „Black Star inc.“, o po dviejų metų atsirado ir drabužių linija „BlackStarWear“. 2011 metų balandį Timati pristatė savo projektą „TimatiShop“ ir šiandien vysto vardinio prekės ženklo tinklą Rusijoje ir NVS valstybėse.

Aktorius Goša Kucenko dalyvauja vystant drabužius „Befree“, dainininkė Keti Topurija valdo savo drabužių liniją „KETIone“, o Renata Litvinova jau ne pirmus metus kuria kolekcijas rūbų bendrovei „Zarina“.

Vieno Rusijos realybės šou buvusi dalyvė Viktorija Bonia taip pat tapo dizainere ir paleido nuosavą kolekciją „Crema&Cioccolatoby Bonita“.

2011 metais paleista Filipo Kirkorovo linija „Phil 4 You“ šiuo metu patiria gana nelengvus laikus. Visgi, per kelis pastaruosius metus Maskvoje atsirado kelios prekybos vietos, kur galima įsigyti ir pačio atlikėjo ir jo kolegų sceninius drabužius. Taip pat neseniai atsidarė ir kavinių tinklas, analogišku pavadinimu „Phood4you“.

O štai vardinių kvepalų išleidimas daugeliui žvaigždžių sukėlė tam tikrų problemų: nesėkmingi buvo Larisos Dolinos, Anželikos Varum ir Oksanos Robskos projektai.

Tortai šunims

Visgi rusų garsenybės randa ir įdomesnių būdų užsidirbti. Įsisavinti bandoma pačias įvairiausias nišas bei veiklas. Dainininkė Valerija atidarė fitneso klubą „Ladies' Fitness“. Leonidas Jakubovičius atidarė odontologijos kliniką „Dental-Art“. Emanuelis Vitorganas su žmona valdo visą valyklų tinklą Maskvoje.

Kai kuriuos traukia saldumynai. Garsiausia Rusijos sportininkė Marija Šarapova dirba su amerikiečių konditerijos koncernu „Baron Chocolatier“ ir leidžia saldumynus po prekiniu ženklu „Sugarpova“. „Forbes“ duomenimis, į šį prekinį ženklą tenisininkė investavo 500 tūkst. dolerių.

Dainininkas Sergejus Lazarevas nėra toks žinomas kaip M.Šarapova, tačiau jis išgarsėjo per „Eurovizijos“ konkursą. Jis taip pat pradėjo saldumynų verslą: gamina desertus šunims po prekiniu ženklu „Pudel-štrudel“.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.