Laukdami varžybų, naktį sirgaliai prisiperka įvairių užkandžių

Nors dalis šiųmečių Rio

Laukdami rungtynių, sirgaliai prisiperka įvairių užkandžių naktį dirbančiose parduotuvėse.<br>T.Bauro nuotr.
Laukdami rungtynių, sirgaliai prisiperka įvairių užkandžių naktį dirbančiose parduotuvėse.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 15, 2016, 10:53 AM, atnaujinta May 15, 2017, 10:10 PM

Įsibėgėjus nakčiai, visą parą dirbančios tinklo parduotuvės lankytojai, perka įvairius užkandžius bei gėrimus, kuriais užkandžiaujama stebint sporto rungtynes.

„Tradiciškai svarbiausiems pasaulio sporto įvykiams Lietuvoje skiriama daug dėmesio, ne išimtis ir šiųmetės žaidynės.

Tiesa, šiemet palaikyti savo šalies sportininkus tenka miego sąskaita, nes dalis varžybų transliuojamos vėlai naktį ar net ankstų rytą. Nepaisant to, matome, jog pirkėjai šias varžybas stebi taip pat entuziastingai, kaip ir vykstančias įprastu laiku. Tai rodo ir mūsų pardavimai, pastaruoju metu ypač suaktyvėję naktimis“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ komercijos vadovas Paulius Dambrauskas.

Prekybos tinklo skaičiavimais, prasidėjus žaidynėms, pastebimai išaugo naktiniai įvairių traškučių bei jiems skirtų padažų, taip pat sūdytų ar rūkytų užkandžių pardavimai.

Palyginti su liepos mėnesio pardavimo duomenimis, žaidynių laikotarpių šių paklausa išaugo atitinkamai 27 ir 37 proc.

Beveik penktadaliu tuo pačiu laikotarpiu augo vytintų gaminių pardavimai, apie dešimtadaliu – įvairių lazdelių, krekerių, taip pat sausų duonelių, keptos duonos pardavimai.

Įdomu tai, jog labiausiai šiuo laikotarpiu augo ne kaip įprasta įvairių užkandžių, bet virtų ir keptų patiekalų pardavimai, kurie šoktelėjo beveik dvigubai ir augo 90 proc.

Kadangi dalis rungtynių vyksta naktį, jų metu lietuviams tenka atsisakyti ir įprasto alaus, o tai paskatino nealkoholinio alaus pardavimų augimą. Pastarojo paklausa šiuo laikotarpiu išaugo beveik 70 proc., kai tuo tarpu įvairių sulčių ir vaisvandenių – tik apie dešimtadalį.

O štai sportine atributika šalies pirkėjai pasirūpino iš anksto. Didžiausi jos pardavimai buvo fiksuojami liepos mėnesį, prieš prasidedant žaidynėms.

Tradiciškai šalies pirkėjai dažniausiai rinkosi įvairius smulkius suvenyrus, kiek rečiau tautine atributika puoštus marškinėlius ar kitus drabužius. Rečiausiai šiemet pirko paprastai per didžiausius krepšinio renginius taip mėgstamas tautines vėliavas.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 235 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.