Druskininkų „Grand Spa Lietuva“ – rimti nemalonumai

Druskininkų valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai, gavę informacijos iš Nacionalinio visuomenės sveikatos centro apie septynis sunegalavusius asmenis, kurie ilsėjosi „Grand Spa Lietuva“ (V. Kudirkos g. 45, Druskininkai), nedelsdami pradėjo tyrimą. Pirminiais duomenimis, ligoniams buvo diagnozuotas ūmus gastroenteritas.

Susirgo septyni žmonės, kurie ilsėjosi „Grand Spa Lietuva“.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Susirgo septyni žmonės, kurie ilsėjosi „Grand Spa Lietuva“.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Susirgo septyni žmonės, kurie ilsėjosi „Grand Spa Lietuva“.<br>V.Balkūno nuotr.
Susirgo septyni žmonės, kurie ilsėjosi „Grand Spa Lietuva“.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Sep 14, 2016, 3:33 PM, atnaujinta May 13, 2017, 2:30 AM

Atlikus patikrinimą įstaigos maitinimo filiale nustatyta, kad patalpoms trūko tvarkos ir švaros, dalis valymui skirto inventoriaus buvo nekokybiškai išplauta. Siekiant išsiaiškinti galimas susirgimų priežastis ir įvertinus pavojų infekcijai išplisti, Druskininkų VMVT laikinai sustabdė maitinimo filialo veiklą, kol bus atliktas patalpų ir gamybos inventoriaus generalinis valymas bei dezinfekcija.

Be to, atrinkti maisto produktų, vandens, nuoplovų nuo darbinių paviršių mėginiai laboratoriniam ištyrimui, įmonės darbuotojai, dirbę su maistu, taip pat nukreipti sveikatos patikrinimui.

Tyrimas tęsiamas toliau, aiškinamasi, ar infekciniai susirgimai kilo dėl netinkamo maisto tvarkymo maitinimo bloke ar buitinio kontakto metu.

UAB „Grand SPA Lietuva“ direktorius Šarūnas Abramavičius:

„Nuo pirmadienio vakaro 7 viešbučio svečiai pajuto negalavimo simptomus ir kreipėsi medicininės pagalbos. Kol kas šių negalavimų priežastis nenustatyta, tačiau ėmėmės visų įmanomų priemonių, kad padėtume sunegalavusiems klientams ir apsaugotume kitus savo svečius.

Visų pirma, glaudžiai bendradarbiaujame su visuomenės sveikatos centro specialistais ir Druskininkų maisto ir veterinarijos tarnyba, remiamės jų rekomendacijomis ir vykdome jų nurodymus. Nedelsiant dezinfekavome susirgusių klientų kambarius, vieno restorano gamybinėse patalpose atlikome generalinį patalpų valymą ir pasamdėme profesionalią dezinfekavimo įmonę, kuri atliko pilną šių patalpų ir įrangos dezinfekciją.

Taip pat dedame visas pastangas, kad patikslinti klientų negalavimo priežastį: yra paimti pakartotiniai vandens ir nuoplovų mėginiai, taip pat besiskundžiančių klientų ir visų virtuvės darbuotojų mėginiai mikrobiologiniams tyrimams atlikti.

Šiuo metu naujų negalavimo atvejų nėra, vakar besiskundę klientai yra ambulatoriškai prižiūrimi „Grand SPA Lietuva“ gydytojų ir šiandien jaučiasi žymiai geriau.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.