Pasipiktino rūkalų kokybe: „Nors imk ir mesk rūkyti“

Nusprendė „pasilepinti“

Anot skaitytojo Lino G., „Philip Morris“ pastaruoju metu ne tik labai suprastino savo prekių kokybę, bet ir yra tikrų tikriausi chamai, nemokantys bendrauti.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Anot skaitytojo Lino G., „Philip Morris“ pastaruoju metu ne tik labai suprastino savo prekių kokybę, bet ir yra tikrų tikriausi chamai, nemokantys bendrauti.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 12, 2017, 4:33 PM, atnaujinta Apr 12, 2017, 8:03 AM

Nusprendė „pasilepinti“

Linas G.  dūmą traukia jau  25 metus, tad rūkymas jam toli gražu ne naujiena.

„Anksčiau rūkydavau „Marlboro“ raudonas cigaretes, bet kai pabrango, perėjau prie „Chersterfild“ raudonų. Nusprendžiau pasilepinti ir pamaniau: „Ai, 60 euro centų nieko nepakeis, nenuskursiu“, – apie sprendimą vėl pabandyti seniai rūkytas cigaretes pasakojo vyras.

Tačiau toks „pasilepinimas“ Liną G. kaip reikiant nuvylė.

„Jau tokią kokybę, kaip buvo anksčiau, rasti be šansų, nes, kaip supratau, „Philip Morris“ gamintojai štampuoja visas (cigaretes – aut. past.) vienodai. Anksčiau bent tabakas skirdavosi, o dabar tik juokas, nes kai rūkai, tai net pelenai nekrinta, o tai populiariausios cigaretės visame pasaulyje“, – suprastėjusia cigarečių kokybe piktinosi vyras.

Pasiuntė toli?

Kaip pats sakė, viskas būtų normalu, tačiau norėdamas išreikšti nepasitenkinimą preke Linas G. susidūrė su dar rimtesnėmis problemomis – niekaip nepavyko gauti prekių kokybės linijos telefono numerio.

Pagaliau prisiskambinęs į Vilniaus centre esančią „Philip Morris“ būstinę vyras liko šokiruotas. Pasak jo, telefono ragelį pakėlusi mergina atsisakė pasakyti reikalingus kontaktinius duomenis ir tiesiog pasiuntė.

„Pasiskambinus Vilniuje atsiliepė administratorė, vardu Gintarė. Kai paprašiau pasakyti firmos kokybės numerį, ji pasakė: „Nesakysiu.“ Kai paklausiau, kur skambinti dėl nekokybiškos produkcijos, atsakė: „Kur radote šį numerį, tai susiraskite ir kitus.“ Kai paklausiau jos pavardės, mane tiesiog pasiuntė...“ – pasipiktinęs ir šokiruotas tokiu įmonės bendravimu sakė Linas G.

Pabandė dar kartą

Lyg to būtų negana, vyras nusprendė laimę pabandyti skambindamas kitu numeriu, tačiau reakcija buvo panaši.

„Paskambinau antruoju numeriu į Klaipėdą, nes ten juk biuras. Telefoną pakėlė mergina, paklausė, kokiu klausimu skambinu, sakau: „Noriu sužinoti kokybes telefono numerį.“ Gavau atsakymą: „Aš apsaugos darbuotoja ir nekniskite man proto. Norite, skambinkite rytoj ryte nuo 8 valandos, tada bus administratorė“, – apie antrą bandymą susisiekti ir gauti kokybės linijos numerį pasakojo Linas G.

Vyras dėl tokių atsakymų jautėsi priblokštas.

„Manęs per 15 minučių dar nebuvo niekas taip pasiuntęs, o ši įmonė taip krito mano akyse, nors imk ir mesk rūkyti ar pirk kontrabandą, nors aš patriotas. Tokios firmos išvis suįžūlėjo, reikia jas į vietą statyti ar bent parašyti, kad vadovai žinotų, kas ir kokie darbuotojai dirba“, – laiške rašė Linas G.

Susisiekėme patys

Nusprendėme paskambinti minėtais numeriais ir patys įsitikinti, kaip su klientais bendrauja kompanijos atstovai.

Paskambinus į Vilniaus centre esančią „Philip Morris“ būstinę administratorė bendravo maloniai.

Tiesa, paklausta, ar neseniai teko kalbėti su klientu, besiskundžiančiu prasta gaminių kokybe, moteris į klausimą atsakyti nenorėjo.

Įvykusią situaciją mums sutiko pakomentuoti „Philip Morris“ koorporacijos reikalų vadovas Baltijos šalims Gintautas Dirgėla.

„Negali taip būti. Pas mus yra kokybės tikrinimo sistema ir aš suprantu, kad žmogus tiesiog buvo piktas, jei jam pakliuvo nekokybiškas produktas, bet pas mus tokių dalykų nebūna. Kadangi skambino ir į Klaipėdą, ten tiesiog jau nebuvo darbuotojo, buvo pasibaigusios darbo valandos, o po darbo telefoną pakėlė apsaugininkas“, – sakė G.Dirgėla.

Specialistas teigė, kad pastaruoju metu jokių pokyčių gamyboje nebuvo, todėl įvykęs nesusipratimas galimai yra tik dėl pasitaikiusios nekokybiškos prekės.

„Iš tikrųjų niekas nesikeitė, mūsų kokybė nesuprastėjo. Klaipėdos gamykla yra viena iš geriausių. Gali būti, kad vartotojui pakliuvo blogas cigarečių pakelis. Šiuo metu bandome su juo susisiekti ir gauti tą pakelį dėl tyrimo“, – situaciją komentavo G.Dirgėla.

Pasak jo, norintiems pasiskųsti dėl prekių kokybės ar išreikši nuomonę yra specialios pildymo formos, kurias galima rasti internete.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.