„Biok laboratorija“ dantų pastą įsiūlė ir olandams, ir belgams

Didžiausia Lietuvos kosmetikos gamybos bendrovė „BIOK laboratorija“ 2016 metais pasiekė 7,5 mln. eurų apyvartą arba 13% daugiau nei pernai. Dvigubai per metus išaugęs eksportas sudarė 15% bendrų pardavimų, o daugiau nei 90% produkcijos į užsienį išvažiuoja su nuosavais prekių ženklais: „Ecodenta“ bei „Margarita“.

Kone 90 proc. gaminių užsienio rinkas pasiekia su prekių ženklais „Ecodenta“ ir „Margarita“.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Kone 90 proc. gaminių užsienio rinkas pasiekia su prekių ženklais „Ecodenta“ ir „Margarita“.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Kone 90 proc. gaminių užsienio rinkas pasiekia su prekių ženklais „Ecodenta“ ir „Margarita“.<br>Organizatorių nuotr.
Kone 90 proc. gaminių užsienio rinkas pasiekia su prekių ženklais „Ecodenta“ ir „Margarita“.<br>Organizatorių nuotr.
Kone 90 proc. gaminių užsienio rinkas pasiekia su prekių ženklais „Ecodenta“ ir „Margarita“.<br>Organizatorių nuotr.
Kone 90 proc. gaminių užsienio rinkas pasiekia su prekių ženklais „Ecodenta“ ir „Margarita“.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 25, 2017, 8:56 AM, atnaujinta Apr 11, 2017, 1:02 PM

Pernai metais įmonė aktyviai dalyvavo tarptautinėse specializuotose parodose Italijoje, Didžiojoje Britanijoje, Švedijoje, taip pat nacionalinėse grožio parodose kaimyninėse Latvijos ir Estijos rinkose.

Pasak įmonės vadovės Romualdos Stragienės, šių metų parodose ketina pristatyti sertifikuotas produktų inovacijas.

„Skandinavijos šalys reikalauja kokybės įrodymų, todėl mums reikalingas nepriklausomas tarptautinis sertifikatas – lietuviška kilmė nesukuria papildomos vertės užsienio rinkose“, tikina R. Stragienė. Per metus įmonėje yra sukuriama ir į rinką išleidžiama apie 50 naujų gaminių, o jų dalis apyvartoje sudaro beveik penktadalį.

Lietuviškos dantų pastos jau įsitvirtino Latvijos ir Estijos prekybos vietose, jomis sėkmingai prekiauja ir keli tinklai Vakarų Europoje. Juoda dantų pasta „Ecodenta“ pernai buvo išrinkta populiariausia dantų priežiūros priemone natūralių produktų tinkle „Holland and Barrett“. Su šiuo tinklu pradėjusi bendradarbiavimą Didžiojoje Britanijoje, vėliau „BIOK laboratorija“ išplėtė taškų skaičių per Olandijos ir Belgijos filialus.

Lietuvoje kaip naujus prekybos partnerius įmonės atstovai įvardijo prekybos tinklą „Lidl“ ir knygynus „Pegasas“.

Knygynuose yra sėkmingai prekiaujama vaikų kosmetikos linija su „Kakė Makė“ prekiniu ženklu. Šis bendradarbiavimo projektas kartu su leidykla „Alma Littera“ gimė 2015 metų pabaigoje ir toliau sėkmingai plėtojamas.

„BIOK laboratorija“ su „Kakės Makės“ vardu gamina 13 produktų vaikų higienai: nuo dantų pastų iki vonios putų.

2017 metų sausį atsinaujino „BIOK laboratorijos“ vadovų komanda: išėjus Vaidotui Krenciui, įmonės direktore tapo buvusi rinkodaros vadovė Romualda Stragienė, o jos vietą užėmė patyrusi rinkodaros ir komunikacijos specialistė Ieva Čepononė.

Su įmone atsisveikino ir technikos vadovas Antanas Ričkus, nutarus gamybos ir technikos padalinius sujungti į vieną skyrių. Įmonės prioritetinė kryptis išlieka tvaraus augimo užtikrinimas stiprinant nuosavus prekinius ženklus, investuojant į produktų inovacijas ir plečiant eksporto rinkas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.