„Prisma“ keičia bendravimo su pirkėjais pobūdį – kalbės šeimoms

Suomijos įmonei „S-grupė“ priklausantis „Prisma“ prekybos tinklas, Lietuvoje valdantis po dvi parduotuves Vilniuje ir Kaune, keičia savo komunikacijos strategiją ir reklaminį šūkį. Su naująja koncepcija „Kalbame šeimoms“, anot tinklo atstovų, bus siekiama į savo pirkėjų auditoriją aktyviau įtraukti šeimas, vertinančias kokybę, patrauklias kainas ir išskirtines prekes.

Lietuvoje veikia keturios „Prisma“ parduotuvės.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Lietuvoje veikia keturios „Prisma“ parduotuvės.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Anot bendrovės „PRISMA LT“ komercijos direktoriaus Hannu Houni, vienas esminių „Prisma“ prekybos tinklo pranašumų prieš konkurentus – prekių išskirtinumas.<br>Organizatorių nuotr.
Anot bendrovės „PRISMA LT“ komercijos direktoriaus Hannu Houni, vienas esminių „Prisma“ prekybos tinklo pranašumų prieš konkurentus – prekių išskirtinumas.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 7, 2017, 9:23 AM, atnaujinta Apr 10, 2017, 3:11 PM

Anot bendrovės „PRISMA LT“ komercijos direktoriaus Hannu Houni, vienas esminių „Prisma“ prekybos tinklo pranašumų prieš konkurentus – prekių išskirtinumas.

„Lietuvoje prekybos centrai dažniausiai siūlo identišką prekių asortimentą, kainos visur labai panašios, skiriasi tik parduotuvių lokacijos. Mes norime sukurti papildomą naudą, todėl stengiamės pasiūlyti tai, ko negali kiti centrai, prekiaujame „Rainbow“, „X-tra“, „Kotimaista“ ir kitais prekių ženklais kurie atspindi suomišką kokybę“, – teigė H. Houni.

Sprendimas koreguoti komunikacijos kryptį buvo priimtas norint priartėti prie kliento ir pabrėžti išskirtinumą.

„Turėdami tik po dvi parduotuves Vilniuje ir Kaune – konkurentams nusileidžiame parduotuvių skaičiumi, tačiau norime pabrėžti savo išskirtinumą per supratimą, ko reikia šeimoms, pakviesti būtent šiuos pirkėjus važiuoti apsipirkti pas mus, įsitikinti mūsų sukuriama pridėtine verte pirkėjui“, – kalbėjo komercijos direktorius.

Naujosios „Prisma“ krypties pagrindiniais herojais reklamose taps kūdikiai. Būtent kūdikiai suaugusiųjų balsais kalbės apie labiau jų tėvams artimus dalykus, gyvenimo aktualijas, kasdienes problemas.

„Šia reklamine kampanija norime parodyti, kad tai prekybos tinklas, kuris supranta šeimas, jų poreikius ir norus. Tikime, kad žmonėms mūsų pateiktos situacijos pasirodys kartu ir pažįstamos, ir juokingos“ , – pasakojo suomių reklamos agentūros „Wörks Oy“ įkūrėjas Mikko Airas. Pastaroji reklaminę kampaniją kūrė kartu su žiniasklaidos planavimo agentūros „SOK media“ pagalba.

Šiuo metu Europoje veikia beveik šimtas prekybos centrų „Prisma“: 64 Suomijoje, 8 Estijoje, 3 Latvijoje, 4 Lietuvoje ir 17 Rusijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.