Prekybos centrų ekspertai šį mažmeninės prekybos tinklo žingsnį ignoruoja – nesuteikia jam didesnės reikšmės. Pasak eksperto Lauryno Mituzo, tai per mažas prekybos tinklas, ir jo atėjimo neverta sureikšminti.
„Tai – smulkmė. Juk jis parduotuves kuria Lenkijos „kaimuose“, – patikino L.Mituzas.
Apie tai, kad „Pepco“ sumanė belstis į Lietuvos pirkėjų duris, pranešė „Verslo žinios“.
Įmonių duomenis skelbiantis portalas „rekvizitai.lt“ nurodo, kad bendrovės „Pepco Lithuania“ generaliniu direktoriumi yra paskirtas Lukaszas Owczarekas, o jos būstinė kuriasi sostinės Jogailos gatvėje.
„Pepco Poland“ interneto parduotuvės kataloguose – prekės vaikams, paaugliams, vyrams bei moterims: pigesnio asortimento drabužiai bei eksesuarai. Taip pat prekiaujama ir namų apyvokos daiktais.
Bendrovė nurodo, kad iš viso ji valdo 1200 parduotuvių. Prieš ketverius metus ji atidarė parduotuvių Slovakijoje bei Čekijoje. Vėliau plėtra tęsėsi, ir šiuo metu „Pepco“ prekiauja Bulgarijoje bei Vengrijoje.