„Lidl“ savininkas jau gali kelti šampano taurę – tam yra puiki proga

 Mažmeninės prekybos parduotuvių tinklų „Lidl“ ir „Kaufland“ savininkas gali atkimšti šampano butelį: 90,2 mlrd. eurų per metus! Taip prekiauti moka tik vokiečiai, rašo portale „gazeta.pl“ Karolis Boguszas.

Suvedus rezultatus paaiškėjo, kad pardavimai išaugo iki 90,2 mlrd. eurų, arba 5,2 proc. daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.  <br>G.Bitvinsko nuotr.
Suvedus rezultatus paaiškėjo, kad pardavimai išaugo iki 90,2 mlrd. eurų, arba 5,2 proc. daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.  <br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2017-05-26 14:59, atnaujinta 2017-05-26 15:13

„Schwarz Gruppe GmbH“, kuriai priklauso prekių ženklai „Lidl“ ir „Kaufland“, baigė 2016-uosius finansinius metus.

Suvedus rezultatus paaiškėjo, kad pardavimai išaugo iki 90,2 mlrd. eurų, arba 5,2 proc. daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.  

„Schwarz Gruppe GmbH“ finansinius metus užbaigė 2017 metų vasario 28 dieną. Nors ankstesniais metais pardavimai augo 7–9 proc. per metus, 5,2 proc. rezultatas, apskritai kalbant, yra labai geras, teigiama portale „Retail Analysis“. Vokietijoje „Lidl“ pardavimai augo 5,7 proc. ir pasiekė 20,4 mlrd. eurų, o „Kaufland“ pardavimai padidėjo 0,7 proc. – iki  13,6 mlrd. eurų. Dar geresnių rezultatų „Lidl“ pasiekė Ispanijoje, kur pardavimai išaugo 9,4 proc. – iki 3,3 mlrd. eurų. Austrijoje ir Čekijoje „Lidl“ sugebėjo išlaikyti dviženklį augimą kaip ir ankstesniais metais: atitinkamai 10 proc. (iki 1,2 mlrd. Eur) ir 14 proc. (iki 38.3 mlrd.kronų, arba 1,44 mlrd. Eur). 

„Kaufland Polska“ („Kaufand Lenkija“) pardavimai viršijo 10 mlrd. zlotų (2,38 mlrd. Eur). Šiemet grupė planuoja didesnį dėmesį sutelkti į „Kaufland“. 

Numatyta investuoti 7 mlrd. eurų į parduotuvių renovaciją ir internetines parduotuves. Bendrovė dabar ketina modernizuoti parduotuves ir toliau stabiliai plėsti prekybos centrų tinklą dideliuose miestuose. 

„Per artimiausius metus planuojame atidaryti naujų parduotuvių. Mes ir toliau matome galimybes plėsti tinklą Lenkijoje, – tikina tinklo atstovai. 

„Lidl“ kol kas susilaiko nuo internetinės prekybos segmento plėtros, nors vėliau planuoja eiti į internetinės prekybos rinką Kinijoje. Bendrovė taip pat ketina vasarą atidaryti 20 parduotuvių Jungtinėse Valstijose. Per metus ji pasiryžusi atidaryti 80–100 prekybos taškų. Kol kas ji atidarė tris platinimo centrus Merilende, Šiaurės Karolinoje ir Virdžinijoje. 

Lenkijoje veikia apie 600 „Lidl“ parduotuvių ir 200 „Kaufland“ prekybos centrų. Visame pasaulyje „Lidl“ valdo 10 tūkst. parduotuvių 27 šalyse, primena straipsnio autorius. Priminsime, kad Lietuvoje pirmosios vokiečių prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvės duris pirkėjams atvėrė 2016 metų birželio 2 dieną, tad lygiai po savaitės „Lidl“ ir „Kaufland“ savininkas galės atkimšti dar vieną šampano butelį.

Parengė Leonas Grybauskas 

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.