„Neste“ reklama kursto aistras: ar galima mamos pieną prilyginti degalams

Prieš keletą dienų pasirodžiusi naujoji degalinių tinklo „Neste“ reklama, kurioje motinos pienas prilyginamas kokybiškiems degalams, sukėlė tikrą šurmulį. 

Vieni tokią reklamos kampaniją smerkia, o kiti giria, esą tai puikus būdas į save atkreipti dėmesį. <br> Lrytas.lt nuotr.
Vieni tokią reklamos kampaniją smerkia, o kiti giria, esą tai puikus būdas į save atkreipti dėmesį. <br> Lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 8, 2017, 3:35 PM, atnaujinta Jun 8, 2017, 4:08 PM

„Esi tikras, ką gauni. Mūsų degalai atkeliauja tiesiai iš „Neste“ gamyklos Suomijoje“, – teigiama degalinių tinklo reklamoje, kuri iliustruojama žindančios motinos nuotrauka.

„Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos vadovas Audrius Miežys teigė, kad tokia reklama įmonė paprasčiausiai siekia pabrėžti savo požiūrį į vartotoją.

„Rinkoje vyksta kolosalūs pokyčiai. Degalų rinkos dalyviai keičiasi. Vieni renkasi prekybinių paslaugų įvairovę, kiti ieško savęs žemose kainose. Klientų lūkesčiai degalų kokybei lieka vienas aukščiausių prioritetų. „Neste“ , turėdama už nugaros Suomijoje degalų gamybą bei milijonines investicijas į degalų tyrimus bei bandymus, taria tvirtą žodį vartotojams, kad jie būtu „tikri, ką gauna“ . 

„Neste" užtikrina kokybę visoje degalų tiekimo grandinėje nuo žaliavos, gamybos bei gabenimo iki vartotojo automobilio. Tam pasirinkome motinos, besirūpinančios kūdikiu, įvaizdį. Vaizduodami motiną su kūdikiu pabrėžiame savo požiūrį į vartotoją. Svarbu ryšys – tvirtas, rūpestingas, patikimas – kaip motinos ir kūdikio“, – šios reklamos idėją komentavo A.Miežys.


Tiesa, vieni tokią reklamos kampaniją smerkia, o kiti giria, esą tai puikus būdas atkreipti dėmesį. 

„Aš šios reklamos tikrai nesupratau. O jei bandyčiau surasti supratimą, tai jis būtų neetiškas, mano nuomone“, – socialiniame tinkle „Facebook“ rašė Algimantas.

„Na, ar tikrai kūdikį maitinančios moters įvaizdis vis dar yra drąsa? Netikėtas, neįprastas sugretinimas dalykų – čia taip, tiesa, įžvalga, kaip ir cool (liet. kieta), bet stipriai dvejoju dėl šito tiesmukumo paveikumo moterims. Kūnas, kūdikis, benzinas, kokybė iš Suomijos šalia“, – rašė Giedrė. 

„Aš manau, kad čia norima pasakyti, jog „Neste“ benzinas automobiliui tinka taip, kaip mamos pienas kūdikiui. „Neste“ yra tarsi automobilių mama. Čia labai gilu, užkoduota pasąmonėje. Iš kitos pusės, jei „Neste“ mama yra iš Suomijos, tai tikriausiai tinka suomiškiems automobiliams“, – naujosios reklamos įžvalgomis dalijosi internautai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.