Lietuviškų produktų skonį pažins ir maltiečiai

Šalies gamintojams veriasi daugiau galimybių eksportuoti lietuviškus produktus į Viduržemio jūros regioną. Maltoje įkurtos kompanijos „Tomas international“ vadovas Tomas Mikalauskas neseniai surengė pirmą lietuvių verslininkų misiją į šią nedidelę Pietų Europos salą. 

 „Maltiečiai – puikūs vyno gamintojai ir žinovai. Tačiau iki šiol jie savo gimtinėje neturėjo tokios aukštos kokybės alaus, kokį siūlo ši lietuviško alaus darykla“, – sako Maltoje Lietuvos prekybos rūmus įkūręs T. Mikalauskas.<br> Bendrovės nuotr.
 „Maltiečiai – puikūs vyno gamintojai ir žinovai. Tačiau iki šiol jie savo gimtinėje neturėjo tokios aukštos kokybės alaus, kokį siūlo ši lietuviško alaus darykla“, – sako Maltoje Lietuvos prekybos rūmus įkūręs T. Mikalauskas.<br> Bendrovės nuotr.
  Maltoje įkurtos kompanijos „Tomas international“ vadovas Tomas Mikalauskas neseniai surengė pirmą lietuvių verslininkų misiją į šią nedidelę Pietų Europos salą. <br> Bendrovės nuotr.
  Maltoje įkurtos kompanijos „Tomas international“ vadovas Tomas Mikalauskas neseniai surengė pirmą lietuvių verslininkų misiją į šią nedidelę Pietų Europos salą. <br> Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jun 21, 2017, 11:25 AM, atnaujinta Jun 21, 2017, 11:31 AM

Lietuvos įmonių vadovus T. Mikalauskas supažindino su vietos rinka, padėjo užmegzti ryšius su stambių prekybos tinklų ir viešbučių atstovais. Vienas pirmųjų rezultatų – specializuotų Maltos kavinių ir krautuvių lentynose atsirado TŪB „Rinkuškiai“ alaus. Lietuviai jį sėkmingai eksportuoja į Latviją, Estiją, Lenkiją, o biržiečių raugintą girą – į Jungtines Valstijas, tad tikisi atrasti nišą ir šiltame Viduržemio jūros krašte. 

„Maltiečiai – puikūs vyno gamintojai ir žinovai. Tačiau iki šiol jie savo gimtinėje neturėjo tokios aukštos kokybės alaus, kokį siūlo ši lietuviško alaus darykla“, – sako Maltoje Lietuvos prekybos rūmus įkūręs T. Mikalauskas. Anot jo, netrukus čia pasirodys ir UAB „Biržų duona“ produktai.

T. Mikalauskas atkreipia dėmesį, kad šioje Viduržemio jūros šalyje, kurios virtuvė perėmusi itališkos kulinarijos tradicijų, būtų ypač paklausūs Lietuvos gamintojų pieno produktai: kietasis fermentinis, mocarela, feta sūris, ilgo galiojimo pienas, jogurtas. „Taip pat yra mėsos produktų, geriamojo vandens, vaisių sulčių, obuolių poreikis. Maltiečiai, kaip gurmanai, įvertintų ir aukštos kokybės lietuviškus konditerijos gaminius“, – priduria lietuvis. 

Visas Maltos plotas panašus į Vilniaus, čia gyvena pusė milijono žmonių. Tačiau per metus šio krašto salas, iš vienos pusės žvelgiančias į Siciliją (Italiją), iš kitos – į Maroką, aplanko maždaug 2 mln. svečių iš užsienio. Čia reziduoja ir dažnai atostogauja pasiturintys europiečiai. 
     
Malta yra palyginti saugi ir rami ofšorinė šalis. Užsienio investuotojai ją pamėgę dėl ypač palankių sąlygų plėtoti verslą ir mokesčių lengvatų, o turistai – dėl šilto klimato, vaizdingo peizažo, gero maisto ir turtingos krikščioniškos kultūros“, – paaiškina Maltoje verslą sukūręs T. Mikalauskas. Jis vadovauja kelionių agentūrai, rengia nekilnojamojo turto projektus. 

T. Mikalauskas teigia, kad Maltoje įkurti Lietuvos prekybos rūmai gali padėti šalies verslininkams prasiskinti kelią ir į Šiaurės Afrikos rinką. Mat su kaimyniniu Magribo regionu Malta palaiko glaudžius ryšius. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kodėl bankai ir toliau brangina paslaugas?