Kauno oro uostas jau ruošiasi keleivių invazijai

Nors Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu šalia Kauno oro uosto ir bus užtikrinta net 2300 stovėjimo vietų keleivių, aptarnaujančio personalo, taksi ir automobilių nuomos transporto priemonėms bei autobusams, tačiau jų piko metu gali neužtekti visiems norintiems.

 Jau liepos 14-ąją Kaunas taps Lietuvos aviacijos centru.<br> Bendrovės nuotr.
 Jau liepos 14-ąją Kaunas taps Lietuvos aviacijos centru.<br> Bendrovės nuotr.
 Jau liepos 14-ąją Kaunas taps Lietuvos aviacijos centru.<br> Bendrovės nuotr.
 Jau liepos 14-ąją Kaunas taps Lietuvos aviacijos centru.<br> Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jun 29, 2017, 12:08 PM, atnaujinta Jun 29, 2017, 12:11 PM

Jau liepos 14-ąją Lietuvos aviacijos centru 35 dienoms tapsiantis Kauno oro uostas didesniems nei įprastai keleivių ir skrydžių srautams ruošiasi didindamas automobilių stovėjimo aikštelių kiekį bei keisdamas eismo organizavimą prie išvykimo terminalo. Investicijos į naujos ir keleiviams patogios transporto infrastruktūros sukūrimą bei esamos pokyčius siekia apie 750 tūkst. Eur. 

Nors Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu šalia Kauno oro uosto ir bus užtikrinta net 2300 stovėjimo vietų keleivių, aptarnaujančio personalo, taksi ir automobilių nuomos transporto priemonėms bei autobusams, tačiau jų piko metu gali neužtekti visiems norintiems.

„Norėdami išvengti spūsčių ir ne vietoje paliktų automobilių, dedame visas pastangas, kad Kauno oro uostas būtų patogiai pasiekiamas ir viešuoju transportu. Autobusų važiavimo grafikas bus pritaikytas prie skrydžių tvarkaraščio, tad būtent dėl to ir kviečiame savo keleivius juo aktyviai naudotis,“ - kalbėjo Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris.

D. Voveris pažymėjo, kad papildomų automobilių stovėjimo vietų įrengimą apribojo ir Kauno oro uostui priklausančio žemės sklypo plotas.

Vis dėlto, Kauno oro uosto keleivių šią vasarą laukia ir maloni naujovė – savo draugus ar giminaičius į oro uostą atvežantys vairuotojai galės privažiuoti prie pat keleivių terminalo ir ten trumpai stabtelėję atsisveikinti su išskrendančiais brangiais žmonėmis. Vadinamoji „Kiss and fly“ zona bus įrengta palei Kauno oro uosto išvykimo terminalus – laikinąjį terminalą A ir nuolatinį terminalą B. Ja bus galima pravažiuoti neužsukant į automobilių stovėjimo aikšteles. 

Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius primena, kad nepaisant to, kurią transporto priemonę pasiekti oro uostą pasirinks keleiviai, jie turėtų atvykti į Kauno oro uostą likus 2 valandoms iki savo skrydžio. 

Pasitinkantiems svečius ar mylimuosius, nusileidusius Kauno oro uoste, vertėtų rinktis trumpalaikio stovėjimo aikštelę – joje bus sudaryta galimybė automobiliui kartą per parą nemokamai stovėti 15 minučių.

Šalia Kauno oro uosto įrengtų stovėjimo aikštelių įkainiai nuo liepos 14 iki rugpjūčio 18 d. bus suvienodinti su šiuo metu galiojančiais Vilniaus oro uoste. 

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar yra galimybių, kad įvyks pilietybės referendumas?