„My Lidl shop“ žaidimas įsiveržė į Lietuvos populiariausių penketuką

Birželio pradžioje Lietuvoje pristatytą nemokamą „Lidl“ mobiliąją programėlę-žaidimą lietuvių kalba „My Lidl shop“ vos per tris savaites suskubo įvertinti dešimtys tūkstančių vartotojų: „App Store“ ir „Google Play“ programėlių parduotuvėse naujiena jau užkopė į populiariausiųjų šalyje mobiliųjų žaidimų penketuką.

Birželio pradžioje Lietuvoje pristatytą nemokamą „Lidl“ mobiliąją programėlę-žaidimą lietuvių kalba „My Lidl shop“ vos per tris savaites suskubo įvertinti dešimtys tūkstančių vartotojų.
Birželio pradžioje Lietuvoje pristatytą nemokamą „Lidl“ mobiliąją programėlę-žaidimą lietuvių kalba „My Lidl shop“ vos per tris savaites suskubo įvertinti dešimtys tūkstančių vartotojų.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 30, 2017, 12:34 PM, atnaujinta Jun 30, 2017, 12:37 PM

Prekybos tinklo sukurtas nemokamas žaidimas „My Lidl shop“, supažindinantis su prekybos verslo pradmenimis, ugdantis kūrybiškumą bei strateginį mąstymą, yra prieinamas mobiliuosiuose telefonuose ir planšetėse su „Android“ bei „iOS“ operacinėmis sistemomis. Jų aplikacijų parduotuvėse programėlė, kviečianti kurti ir valdyti savo parduotuvę bei plėsti ją nuo kelių prekystalių iki erdvaus prekybos centro, sėkmingai konkuruoja su triuškinamą populiarumą išsikovojusiais ir žanro klasika tapusiais žaidimais – pavyzdžiui, „Angry Birds“, automobilių lenktynėmis bei naujovišku „Fidget Spinner“. Lietuva yra viena iš pirmųjų „Lidl“ šalių, savo vartotojams pasiūliusių šią programėlę.

„Pristatėme žaidimą prasidedant moksleivių vasaros atostogoms ir, žinoma, svarstėme, kaip jam seksis, – sakė Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Juokavome, kad lietuviška vasara gali būti itin palanki žaisti išmaniuoju telefonu ir, panašu, nesuklydome: „Lidl“ parduotuvių tinklas virtualiojoje erdvėje plečiasi tokiu tempu, kurio jam pavydėtų bet koks tikras prekybininkas!“

„Lidl Lietuva“ paskyros socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ turi didžiausią skaičių sekėjų tarp mažmeninių tinklų Lietuvoje. Šiuo metu „Lidl Lietuva“ „Facebook“ turi daugiau kaip 165 400, „Instagram“ – daugiau kaip 6 460 sekėjų. 

Daugiau informacijos apie žaidimą – interneto svetainėje https://www.lidl.lt/mylidlshop. Žaidimo pristatomąjį filmuką galima pažiūrėti čia: https://www.youtube.com/watch?v=-2CjIxaHsgs.

„Lidl Lietuva“ valdo 30 „Lidl“ parduotuvių, įsikūrusių 15-oje šalies miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje ir Utenoje. Apie 1 600 darbuotojų turintis prekybos tinklas Lietuvoje veikia jau vienerius metus ir nuosekliai tęsia plėtrą visoje šalyje. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.