Paskutinę darbo dieną Vilniaus oro uoste – didžiulės eilės nuo pat ryto

Vilniaus oro uoste nuo pat ankstyvo ryto tvyrojo kraustynių nuotaika. Dar vakar keleiviai buvo įspėti atvykti į oro uostą dėl galimų spūsčių ir vos įžengus į išvykimo salę tapo akivaizdu kodėl.

  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
  Vilniaus oro uoste paskutinę jo darbo dieną prieš rekonstrukciją - eilės. Oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.<br>I.Steponėnės nuotr. 
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

2017-07-13 09:44, atnaujinta 2017-07-13 11:02

Visi registracijos vartai dešinėje salės pusėje buvo išardyti, o aptvertoje zonoje matėsi tik keli likę staliukai, bagažo matuokliai ir kita smulki oro uosto įranga.

Tuo metu prie veikiančių vartų netruko pradėti formuotis didžiulės eilės. Ypač didelė spūstis nusidriekė prie registracijos vartų į Tel Avivą. Nors lėktuvo kilimas buvo suplanuotas tik 6 val. 20 min, jau pusę penkių žmonių eilė nusidriekė skersai visą išvykimo salę iki pat durų į lauką.

Nemaža eilė susidarė ir prie registracijos į Frankfurtą. Prie skrydžių artimesnėmis kryptimis, kur keleiviai paprastai vežasi mažiau bagažo, eilės buvo pastebimai mažesnės, nors ir čia nepavyko išvengti nesklandumų. 

Paskelbus registracijos į Varšuvą vartus juose vis dar buvo registruojami keleiviai į Rygą, o priėjusiems keleiviams darbuotoja burbtelėdavo “ne čia”, “nežinau”.

Tačiau užsiregistravusių į skrydį iš anksto ir neturinčių registruojamo bagažo nestabdė jokios eilės. Vieni keleivių patikros vartai ryte jau buvo išvežti, bet prie visų likusių saugumo pareigūnai dirbo visu greičiu ir keleiviams nereikėjo laukti ilgiau, nei porą minučių. 

Oro uosto viduje apie didįjį kraustymąsi taip pat nebūtų galima įtarti – visos parduotuvės, kavinės dirba įprastu ritmu, o apie laukiančius pokyčius įspėja tik plakatai, pranešantys apie 35 dienas truksiančią pakilimo tako rekonstrukciją.

Prieš 85 metus pastatytas Vilniaus oro uostas ketvirtadienį vakare uždaromas ir neveiks 35 dienas – per šį laiką bus rekonstruojamas jo kilimo ir tūpimo takas. Dauguma aviakompanijų dalį savo skrydžių perkėlė į Kauno oro uostą.

Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė BNS pranešė, kad paskutinis lėktuvas iš Vilniaus pakils ketvirtadienį 21 val. 20 min., o tūps – 20 val. 55 min. Anot jos, pirmoji skrydžius iš Kauno pradės oro bendrovė „Wizz Air“ – jos lėktuvai kils į Oslą, Barseloną, Nicą ir Londono Lutono oro uostą.

Preliminariais skaičiavimais, į Kauną iš Vilniaus bus perkelta iš viso 3,1 tūkst. skrydžių ir 300 tūkst. keleivių. Be to, Kauno oro uostas per šį laiką aptarnaus 460 „savo“ skrydžių ir 75 tūkst. keleivių.

Vilniaus oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.

Skrydžių į Kauną neperkėlė vienintelė Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“, o kitos bendrovės perkėlė ne visus skrydžius ir lauks, kol bus atnaujintas eismas Vilniuje.

Trečiadienį kelyje nuo Kauno iki oro uosto vis dar vyko darbai: buvo braižomos kelio juostos, eismas tebevyko viena juosta abiem kryptimis. Oro uosto ir Automobilių kelių direkcijos atstovai teigia, kad iki liepos 14 dienos technika iš kelio bus patraukta ir užtikrintas eismas 70 kilometrų per valandą greičiu. Laikinajame Kauno oro uosto terminale, kuris kol kas yra pustuštis, trečiadienį taip pat tebevyko darbai, baigiamos tvarkyti kavinės, oro uosto įranga. Oro uosto atstovai sako, jog terminalas visu pajėgumu pradės veikti ankstų penktadienio rytą. Tuo metu laikinoji automobilių stovėjimo aikštelė ir kita transporto infrastruktūra jau parengta didesniam keleivių srautui.

Daugiau nei mėnesį iš Vilniaus į Kauną intensyviau kursuos viešasis transportas: traukiniai kursuos daugiau nei 20 kartų per dieną, važiuos ir vienas naktinis traukinys, dažniau kursuos tarpmiestiniai autobusai, o 29-o maršruto miesto autobusas važinės dažiau nei į prasta, be to, oro uostą galima pasiekti taksi arba automobiliu. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.