Naujas būdas paikioti: dešimtys tūkstančių už tai, kad jus paklaidintų

Londone įsikūrusi turizmo agentūra „Black Tomato“ pasiturintiems keliautojams siūlo nukakti į tolimiausius planetos kampelius.

 Viena šalių, kur jau būta bandomųjų išvykų – Mongolija.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
 Viena šalių, kur jau būta bandomųjų išvykų – Mongolija.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
 Viena šalių, kur jau būta bandomųjų išvykų – Mongolija.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Viena šalių, kur jau būta bandomųjų išvykų – Mongolija.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Viena šalių, kur jau būta bandomųjų išvykų – Mongolija.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
 Viena šalių, kur jau būta bandomųjų išvykų – Mongolija.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
 „Black Tomato“ jau organizavo išvyką į Svalbardą.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Black Tomato“ jau organizavo išvyką į Svalbardą.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Black Tomato“ jau organizavo išvyką į Svalbardą.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Black Tomato“ jau organizavo išvyką į Svalbardą.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Black Tomato“ jau organizavo išvyką į Svalbardą.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
 „Black Tomato“ jau organizavo išvyką į Svalbardą.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Oct 29, 2017, 4:20 PM

Įprastai ruošdamiesi atostogoms turime bent menkiausią supratimą, ko tikėtis, ir bandome iš anksto pasirūpinti būtiniausiais daiktais. Tačiau „Black Tomato“ siūloma paslauga – visiškai kitokia. Pavadinimas „Get Lost“ (išvertus į lietuvių kalbą – pasiklysk), šį tą sufleruoja, ko laukti.

Šios pramogos organizatoriai jūsų paklaus, ne kur norėtumėte apsilankyti, o kokių emocijų tikitės iš laukiančios kelionės. Tai, ką pasiūlys „Black Tomato“, gali visiškai pakeisti jūsų komforto suvokimą, rašo businessinsider.com.

Tiesa, tokius potyrius sau gali leisti toli gražu ne kiekvienas, nes vienam žmogui pigiausia išvyka kainuos 33 tūkst. JAV dolerių. Neaišku, kur už tokius pinigus atsidursite, tačiau neišblėsiantys įspūdžiai – užtikrinti.

Štai ko laukti, jei kreipiamasi į „Black Tomato“.

Susitikę su „Get Lost“ programoje dirbančiais specialistais, keliautojai pasakoja, ko tikisi iš kelionės ir kodėl nori pabėgti nuo kasdienybės. Domimasi ir tuo, kokias emocijas turistas viliasi išgyventi.

Vienintelis konkretus klausimas, kurį išgirsta panoręs keliauti asmuo: kokioje teritorijoje jis pageidauja atsidurti. Gal ledynuose? Gal dykumoje? Džiunglėse? Kalnuose?

„Black Tomato“ dėliojant kelionės planą turistas ne iš karto sužino, į kurį pasaulio kraštą bus nugabentas. Jei reikės, kelionių organizatorius jus pasiųs pasitreniruoti, kaip išgyventi laukinėmis sąlygomis.

Pirmąją kelionės dieną turistams galiausiai pasakoma, kurgi drieksis jų maršrutas. Į pirmąjį punktą nuskraidina komercinis reisas, tačiau kelionėje gali nutikti ir taip, kad „Black Tomato“ jus persodins į privatų lėktuvą ar sraigtasparnį.

Nusileidę ant žemės keliautojai trumpai supažindinami su laukiančia programa. Jie gauna palydovinį telefoną, vietos žemėlapį ir specialią įrangą, vardan saugumo padedančią „Black Tomato“ komandai sekti, kur yra keliautojas. Jei mirtino reikalo nėra, organizatoriai į turisto kelionę nesikiša.

Bandomosios išvykos jau buvo Mongolijoje, Svalbarde ir Gajanoje.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl įvyko visuotinis elektros išjungimas Ukrainoje?