Į Lietuvą įžengė Lenkijos prekybos tinklas: pirmieji pirkėjai jau patikrino kainas

Penktadienį Marijampolėje duris atvėrė pirmoji lenkiškų pigių drabužių ir apyvokos prekių „Pepco“ parduotuvė. Šis įvykis sudomino daugelį marijampoliečių: ir jaunas šeimas, ir pensininkus.

 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
  Prekybos tinklo operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse A.Čikaidzė.<br> L.Juodzevičienės nuotr.
  Prekybos tinklo operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse A.Čikaidzė.<br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
 Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių. <br> L.Juodzevičienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

Dec 1, 2017, 11:23 AM, atnaujinta Dec 1, 2017, 6:46 PM

 Prekybos tinklo  „Pepco“ operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse A.Čikaidzė, atidarydamas pirmąją Lietuvose šio tinklo  parduotuvę, teigė, jog kainos ir asortimentas joje yra tokios pat, kaip ir kitose šalyse esančiose parduotuvėse  „Pepco“.

Mažmeninės prekybos tinklo „Pepco“, valdančio daugiau kaip 1200 parduotuvių keliose Vidurio Europos šalyse, parduotuvės per artimiausius mėnesius bus atidarytos Panevėžyje, Alytuje, Vilniuje ir Kaune.

Per trejus metus Lietuvoje ketinama atidaryti 50 šio tinklo parduotuvių ir įdarbinti daugiau kaip 400 žmonių.

„Pepco“ parduotuvėse pirkėjai ras 30 grupių prekių asortimentą, kurį sudaro rūbai vaikams, moterims ir vyrams, apatinis trikotažas, aksesuarai, žaislai, dekoracijos, tekstilė ir prekės namams ir kt.

Apie 60 proc, „Pepco“ asortimento sudaro drabužiai (įskaitant avalynę ir apatinį trikotažą), apie 40 proc. – kitos prekės. Tinklo parduotuvėse pirkėjams siūlomos prekės už mažą kainą.

Pavyzdžiui, „Pepco“ parduotuvėse moteriškos tamprės kainuoja 3,99 EUR, moteriška palaidinukė – 2,49 EUR, džinsinės kelnės berniukams – 4,99 EUR, antklodė – 2,49 EUR.

Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių.

 Šiuo metu prekės ženklas didžiausią dėmesį skiria savo pirmųjų 12 parduotuvių atidarymams, kurie planuojami per artimiausius dvylika „Pepco“ veiklos Lietuvoje mėnesių.

„ Lietuvos rinka – labai svarbi mūsų prekės ženklui, tikimės, kad mūsų pasiūlymai sulauks pirkėjų susidomėjimo. Esame visiškai tikri, kad pirmosios „Pepco“ parduotuvės atidarymas – tai tik ilgos kelionės per Baltijos šalis pradžia“, – sako Marcinas Stanko, „Pepco“ Vidurio ir Rytų Europos operacinės veiklos direktorius.

Nuo to laiko tinklas ėmėsi įgyvendinti savo plėtros tikslus, kuriuose numatyta atidaryti 50 parduotuvių Lietuvos miestuose, turinčiuose ne mažiau kaip 10 000 gyventojų ir sukurti 400 darbo vietų.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.