„Good one“ jungiasi į tarptautinę „Havas” grupę

 Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas” standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.<br> 123rf.com nuotr. 
 Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas” standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.<br> 123rf.com nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 12, 2017, 12:59 PM, atnaujinta Dec 13, 2017, 10:20 AM

Pirmaujanti Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ kartu su „Publicum Group” ir „Idea Group” jungiasi į formuojamą didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę, kuri visame regione atstovaus pasauliniam komunikacijos tinklui „Havas” ir kitais metais pradės veikti šiuo vardu.

Pasak „Good one“ vadovo ir partnerio Tomo Varno, jungimasis į „Havas“ grupę leis įgyvendinti ilgalaikę agentūros strategiją – kurti bei įgyvendinti plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu.

„Esame vieni iš savo srities lyderių Lietuvoje, tačiau susivienydami su kitų komunikacijos sričių profesionalais galėsime realizuoti dar ambicingesnius tarptautinių ir vietos klientų poreikius“, – sako T. Varnas.

Praėjusią savaitę „Publicum Group” ir „Idea Group” paskelbė apie pradėtas procedūras reorganizuojant abiejų grupių agentūrų valdymą per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding OÜ”. Ši įmonė nuo pernai jau valdo abiejų grupių žiniasklaidos planavimo agentūras.

Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas” standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.

Iki tol abi grupės ir „Good one“ savo veiklą tęsia savarankiškai, įmonių veiklos organizavimas nesikeičia.

Pasak „Havas” vadovo Lietuvoje Šarūno Mikelevičiaus, „Good one“ prisijungimas padės įgyvendinti siekį sukurti labiausiai integruotą grupę visoje Baltijos šalių komunikacijos rinkoje.

„Stipriausi Lietuvos skaitmeninės rinkodaros specialistai sutvirtins mūsų grupės kompetencijas ir sukurs naujųgalimybių klientams, ypač elektroninės komercijos srityje“, – sako Š. Mikelevičius.

Nuo 2009 m. veikianti „Good one“ agentūra kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus įvairiose pasaulio šalyse bei yra viena iš SEO ir SEM paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje. Agentūra yra oficiali „Google“ partnerė.

Prestižiniame „Deloitte“ reitinge „Good one“ šiemet pateko tarp dešimties sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų kompanijų. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą – nuo 1,26 mln. iki 2,79 mln. eurų. Šiais metais planuojama išlaikyti panašų augimo tempą – apyvarta sieks 4 mln. eurų.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas” yra viena didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų. „Havas” akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.