Tai bus pirmoji Lenkijos tinklo parduotuvė Vilniuje ir ketvirtoji Lietuvoje.
Vyksta įrengimo darbai
Apie tai, kad parduotuvės įrengimo darbai jau vyksta, patvirtino ir „Pepco“ Baltijos regiono operacinės veiklos vadovas Aleksandras Čikaidzė.
„Šiuo metu atliekame visus būtinus darbus, kad užtikrintume optimalų ir navigacijos požiūriu patogų parduotuvės interjerą. Skiriame daug dėmesio prekių išdėstymui, kuris leistų pirkėjams greitai ir lengvai susirasti ieškomų prekių“, – apie būsimą parduotuvę sostinėje pasakojo A.Čikaidzė.
Pasak jo, ši parduotuvė, kaip ir kitos Lietuvoje, yra kuriama pagal naują prekės ženklo formatą. Parduotuvėje bus galima rasti rūbų vaikams ir suaugusiems, avalynės, aksesuarų, kosmetikos, žaislų, prekių mokyklai ir didelį pasirinkimą prekių namams už mažą kainą.
„Mūsų parduotuvėse taip pat prekiaujama licencijuotomis ir sezoninėmis prekėmis. Tad vieno apsilankymo metu mūsų parduotuvėse pirkėjai galės įsigyti prekių vaikams, namams ar tiesiog pramogai“, – pridūrė vadovas.
Numato daugiau atidarymų
Planuojama, kad parduotuvė prekybos centre „VCUP“ duris atvers balandžio mėnesį, o iš viso per trejus metus Lietuvoje ketinama atidaryti 50 šio tinklo parduotuvių ir įdarbinti daugiau kaip 400 žmonių.
A.Čikaidze atskleidė, kad mažmeninės prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvės per artimiausius mėnesius bus atidarytos Panevėžyje, Kaune, Utenoje ir Alytuje.
„Kovo viduryje atidarysime parduotuvę prekybos centre „Babilonas“, Panevėžyje. Balandžio mėnesį bus atidaryta parduotuvė Kaune, prekybos centre „Savas“. Gegužės mėnesį planuojame atidaryti „Pepco“ parduotuves Utenoje ir Alytuje“, – sakė vadovas.
Pranoko lūkesčius
Paklaustas, kaip kompanija vertina Lenkijos tinklo „Pepco“ atėjimą į Lietuvos rinką, vadovas buvo atviras:
„Iš tiesų, labai džiaugiamės kilusiu ir vis dar esančiu dideliu pirkėjų susidomėjimu „Pepco” parduotuvėje Marijampolėje siūlomu prekių asortimentu.
Lietuvos rinką laikome savo verslo vartais į kitas Baltijos šalis, o kilęs didelis žiniasklaidos bei sprendimų priėmėjų susidomėjimas mūsų planais dar iki pirmosios parduotuvės atidarymo, pranoko mūsų lūkesčius“, – sakė jis.
Šiuo metu prekės ženklas didžiausią dėmesį skiria savo pirmųjų 12 parduotuvių atidarymams, kurie planuojami per artimiausius dvylika „Pepco“ veiklos Lietuvoje mėnesių.
„Lietuvos rinka – labai svarbi mūsų prekės ženklui, tikimės, kad mūsų pasiūlymai sulauks pirkėjų susidomėjimo. Esame visiškai tikri, kad pirmosios „Pepco“ parduotuvės atidarymas – tai tik ilgos kelionės per Baltijos šalis pradžia“, – kiek anksčiau sakė „Pepco“ Vidurio ir Rytų Europos operacinės veiklos direktorius Marcinas Stanko.