Kurjeriai įsigudrino: rado, kaip siuntų svorį „padidinti“ dešimt kartų

Įsivaizduokite, kad siunčiatės siuntinį iš užsienio, kuris sveria 2 kilogramus. O dabar įsivaizduokite, kad gavę siuntą pamatote, jog siuntų tarnyba pasvėrusi nustatė, jog siuntinio svoris yra dvigubai ar net trigubai didesnis, už ką, žinoma, paskaičiuojamas ir didesnis mokestis.

Igorio įmonė ne tik kad dirbo nuostolingai, tačiau dabar liko ir su didelėmis skolomis, kurios netrukus gali būti perduotos ir antstoliams.<br>Skaitytojo nuotr.
Igorio įmonė ne tik kad dirbo nuostolingai, tačiau dabar liko ir su didelėmis skolomis, kurios netrukus gali būti perduotos ir antstoliams.<br>Skaitytojo nuotr.
Automobilio žibintas.<br>Skaitytojo nuotr.
Automobilio žibintas.<br>Skaitytojo nuotr.
Dešinėje pusėje galima matyti, kad ant siuntos užrašyta, jog siuntinio svoris yra 3,68 kg. Kairėje pusėje, Igorio gautoje sąskaitoje, užfiksuota, kad tas pats žibintas jau sveria 5,5 kg.<br>Skaitytojo nuotr.
Dešinėje pusėje galima matyti, kad ant siuntos užrašyta, jog siuntinio svoris yra 3,68 kg. Kairėje pusėje, Igorio gautoje sąskaitoje, užfiksuota, kad tas pats žibintas jau sveria 5,5 kg.<br>Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Mar 14, 2018, 5:28 PM, atnaujinta Mar 14, 2018, 5:35 PM

Klausiate, kaip taip gali būti? Toks klausimas iškilo ir į keblią situaciją patekusiam Igoriui K., kurio įmonė, kaip sakė, dėl tokio siuntų tarnybos darbo ne tik kad dirbo nuostolingai, tačiau dabar liko ir su didelėmis skolomis, kurios netrukus gali būti perduotos ir antstoliams.

Svoris skyrėsi kardinaliai

Igorio įmonė, kaip jis teigė, užsiima detalių pervežimu. Jis padeda klientams iš įvairiausių pasaulio šalių užsisakyti ir atsigabenti įvairiausias automobilių detales. Vyras pasakojo jų pristatymui pasitelkęs siuntų tarnybą „TNT“, tačiau pastaruoju metu susidūrė su itin didelėmis problemomis.

„Pastebėjau, kad sąskaitos dėl neaiškių priežasčių pasidarė gana didelės. Viskas prasidėjo nuo to, kad pamačiau, jog realus siuntinio svoris, svoris, pažymėtas ant siuntinio pakuotės, ir svoris sąskaitoje, visiškai skiriasi“, – sakė vyras.

Kaip pavyzdį jis pateikė vieną klientui užsakytą detalę – automobilio „Mazda CX“ žibintą.

„To žibinto svoris yra apie 2 kg su įpakavimu, tačiau ant paties siuntinio buvo pažymėta, kad žibintas sveria 3,68 kg, o sąskaitoje, kurią gavau, jau buvo įrašyta, kad žibintas sveria 5,5 kg“, – skirtingus užfiksuotus svorius vardino vyras.

„Kiek vėliau tai pačiai mašinai vežiau kitos pusės žibintą, ir sąskaitoje buvo įrašyta, kad jis sveria 9,75 kg“, – pasakojo Igoris ir pridūrė, kad čia dar ne pabaiga. Trečią kartą siunčiantis tokį patį žibintą jis gavo sąskaitą, kurioje detalė svėrė jau beveik 21 kg.

Iš vyro siųstų nuotraukų ir sąskaitų kopijų matyti, kad siuntinių svoris tikrai skiriasi, o tokių pavyzdžių, kai visur nurodyti skirtingi svoriai, jo teigimu, apstu. Tiesa, ne mažiau jį pribloškė ir dar vienas bendrovės mokestis.

„Jis vadinosi oro saugumo mokestis, tačiau visos mano siunčiamos siuntos buvo gabenamos autobusiukais, bet mokėti už orą, matyt, irgi reikia“, – piktinosi Igoris.

Skolingas 700 eurų

Iš viso ši kompanija vyrui atvežė 22 siuntas.

„Tačiau visos siuntos pagal pateiktas faktūras man pasidarė nuostolingos. Ir ne šiaip sau nuostolingos, bet kalbama apie šimtus eurų. Aš įmonės prašiau, kad jie atsižvelgtų į mano prašymą perskaičiuoti siuntinių kainas, kad panaikintų išgalvotus mokesčius, bet į tai niekas nereagavo.

Jie tik prašė, kad viską apmokėčiau ir, savaime aišku, manau, tuoj būsiu įduotas antstoliams“, – baiminosi verslininkas.

Šiuo metu vyras įmonei dėl siuntų svorių neatitikimo skolingas 732 eurus.

Suka uodegą?

Lrytas.lt susisiekus su siuntų tarnyba „TNT“, ši paaiškino, kad įmonės pristatymuose įsivėlė klaida.

„Mūsų tikslas – kiekvieną kartą suteikti tokį aptarnavimą, kuris sulauktų aukščiausio klientų įvertinimo. Dedame visas pastangas siekdami užtikrinti, kad mūsų kainos ir informacija apie jas klientams būtų pateikiama aiškiai ir suprantamai.

Apgailestaujame dėl padarytų klaidų mums ruošiant kai kurias sąskaitas faktūras už paslaugas, suteiktas klientui „Adolis“. Šios klaidos buvo ištaisytos, atitinkamai pataisytos sąskaitos“, – komentavo įmonės atstovai.

Deja, pats Igoris tokios informacijos patvirtinti negalėjo.

„Jie man kažkada buvo pakoregavę dvi sąskaitas, susijusias su siuntų svoriais, tačiau dabar jokių kitų sąskaitų ar pataisymų aš negavau“, – teigė verslininkas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.