„Jysk“ keičia strategiją Baltijos šalyse ir Baltarusijoje

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą, pakeitė strategiją Baltijos šalyje ir Baltarusijoje.

Pagal naujausią strategiją buvo sukurtas ir pastaruosius kelerius metus įvairiose šalyse testuotas naujas „JYSK“ parduotuvių formatas.<br>Įmonės nuotr.
Pagal naujausią strategiją buvo sukurtas ir pastaruosius kelerius metus įvairiose šalyse testuotas naujas „JYSK“ parduotuvių formatas.<br>Įmonės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 28, 2018, 5:16 PM, atnaujinta Mar 28, 2018, 5:18 PM

„Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlikti tyrimai parodė, kad Baltijos šalių gyventojai mus tapatina su buičiai ir namams skirtomis smulkmemomis prekiaujančiomis parduotuvėmis. Vienok, pastaruosius trejus metus mūsų komanda intensyviai dirbo, plėsdami baldų, čiužinių, miegamajai erdvei bei vonios kambariui skirtų prekių asortimentą.

Be to, Baltijos šalyse keičiasi vartotojų įpročiai. Anksčiau, nekreipdami dėmesio į kokybę, jie didžiausią dėmesį skirdavo kainai, dabar vis daugiau žmonių renkasi kokybiškas prekes. Naujausia mūsų parduotuvių strategija – siūlyti kokybiškas prekes geriausiomis rinkos kainomis. Beje, mūsų parduotuvių tinklas tapo daniško jaukumo ir bendrystės gyvenimo būdo „hugė“ (Hygge) ambasadoriumi.

Niekam nėra paslaptis, kad danai – viena laimingiausių tautų pasaulyje, kiekvieną minutę aplink save sugebanti sukurti jaukumą ir komfortą. Būtent tuo stengsimės pasidalyti su pirkėjais, norėdami, kad Baltijos šalyse išaugtų laimės indeksas. Tokia mūsų bendrovės misija. Tarp kitko, JYSK yra oficialus Danijos karališkųjų rūmų tiekėjas“, – teigė „JYSK“ įmonės atstovė Baltijos šalyse ir Baltarusijos rinkose – uždarosios akcinės bendrovės „Do It“ generalinė direktorė Dacė Zundurė.

Pagal naujausią strategiją buvo sukurtas ir pastaruosius kelerius metus įvairiose šalyse testuotas naujas „JYSK“ parduotuvių formatas.

2017 metais įmonė pradėjo įgyvendinti parduotuvių rekonstrukcijos programą. Šiuo metu naujausio formato parduotuvės dirba Vilniuje ir Kaune (prekybos centrai „Nordika“ ir „Molas“), Rygoje ir Daugpilyje (PC „Domina“ ir „Spice“), Pernu, Tartu, Hapsalu, Kuresare, taip pat Minske ir Breste. Iki 2021 metų „JYSK“ planuoja rekonstruoti visas senas savo tinklo parduotuves.

„Naujausio formato dėka mūsų parduotuvės pirkėjams tapo skandinaviškos ir jaukesnės. Atsirado čiužinių studija, pasikeitė čiužinių išsidėstymas, dabar apsipirkti galima dar greičiau ir patogiau“, – kalbėjo Dace Zundurė. Vienos parduotuvės rekonstrukcija kompanijai kainuoja iki 600 tūkstančių eurų, o bendra investicija įdiegiant naujausią strategiją sieks apie 20 milijonų eurų.

Pastaruosius metus parduotuvei prekes kuria Danijos dizaineriai. Jie apmoko darbuotojus ir stebi, kad kiekvienas daiktas atitiktų keturis skandinaviškus stilius, sukurtus pagal hugės principą. Pasak D.Zundurės, pagal „JYSK“ projektus ir užsakymą šiuo metu prekės gaminamos 21 pasaulio šalyje. Dalis prekių importuojama tiesiai iš Danijos.

„Pirkėjams siūlome pačias priimtiniausias kainas, nes prekių gamyba visam pasauliniam „JYSK“ tinklui užsakoma kiekvieną dieną“, – teigia D.Zundurė. Per artimiausius penkerius metus bendrovė visame pasaulyje planuoja padidinti savo parduotuvių skaičių iki 5000.

Bus įsteigtos 35 parduotuvės Baltijos šalyse, 40 – Baltarusijoje: dar labiau sustiprinti „JYSK“ pozicijas šiame regione tinklo plėtrai skirta 40 milijonų eurų investicija.

„Per artimiausius penkerius metus ketiname išaugti dvigubai: Baltijos šalyse ir Baltarusijoje parduotuvių skaičius padidės iki 70. Greičiausiai tai vyks Baltarusijos rinkos dėka. Baltijos šalyse, ir regione, ir didžiuosiuose miestuose, mes taip pat matome augimo potencialą“, – sakė D.Zundurė.

Realizuojant šį planą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Baltarusijoje, „JYSK“ planuoja investuoti 40 milijonų eurų.

Šiuo metu „JYSK“ tinklas turi daugiau nei 2500 parduotuvių visoje Europoje, išskyrūs Airiją bei mažąsias šalis – Liuksemburgą ir Lichtenšteiną.

Dabar bendrovė iškėlė sau tikslą augti globaliai.

„Jūs negalite sustabdyti įsibėgėjusio traukinio. Jūs tik galite į katilą mestelėti vieną kitą toną anglies. Didelis džiaugsmas kurti kažką naujo. Daug laiko reikalauja traukinio įsibėgėjimas, po to, kai jis sulėtina savo greitį. Todėl mes tik judame į priekį ir turime galimybių pradėti kažką naujo, – pokalbyje su danų verslo leidiniu „Finans“ teigė „JYSK“ įkūrėjas L. Larsenas. – Esame užkariavę Europos rinką, norime žengti toliau. Mano svajonė – bendrovės parduotuvės visame pasaulyje“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.