„Danske Bank“ apie artimiausius planus: pranešė, kaip bus dirbama toliau

Po trečiadienį žiniasklaidoje pasirodžiusios informacijos apie „Danske Bank“ pasitraukimą, kompanija išplatino savo pranešimą, kuriame paaiškino, kaip toliau bus planuojama įmonės veikla. 

Pasitraukimas iš vietinio verslo ir privačios bankininkystės segmentų vyks palaipsniui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pasitraukimas iš vietinio verslo ir privačios bankininkystės segmentų vyks palaipsniui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 26, 2018, 9:24 AM, atnaujinta Apr 26, 2018, 7:46 PM

Jų tegimu, nebebus teikiamos paslaugos naujiems klientams, tačiau vietiniai verslo ir privačios bankininkystės klientai kurį laiką bus aptarnaujami įprastai.

Numato naują strategiją

Siekdama suvienodinti verslo modelius užsienio rinkose, šiandien „Danske Bank“ grupė paskelbė atnaujintą strategiją Baltijos šalims.

Joje numatyta, kad Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje „Danske Bank“ fokusuosis išskirtinai į Šiaurės šalyse įsikūrusių ir Baltijos šalyse veiklą vykdančių įmonių bei globalių korporacijų aptarnavimą.

„Danske Bank“ grupė siekia stiprinti pozicijas Šiaurės šalių rinkose, taigi atitinkamai veiklos strategiją pritaikome ir Baltijos šalyse. Suvienodindami klientų aptarnavimo modelius užsienyje, galėsime labiau išnaudoti savo patirtį bei globalias paslaugas ir sprendimus“, – sako Frederik Bjørn, „Danske Bank“ grupės Tarptautinės verslo bankininkystės vykdantysis viceprezidentas.

Pasak jo, šiais pokyčiais siekiama pasiūlyti vieningas bankines paslaugas ir klientų aptarnavimo modelį, kuris Baltijos šalyse būtų toks pat, koks yra, pavyzdžiui Vokietijoje ar Lenkijoje.

„Šis sprendimas, žinoma, turės įtakos verslo apimtims Baltijos šalyse, tačiau veiklos mažinimas vyks palaipsniui, o vietiniai klientai kurį laiką bus aptarnaujami kaip įprasta. Savo esamus įsipareigojimus klientams vykdysime kaip sutarta“, – teigia Frederik Bjørn.

Pokyčiai nebus reikšmingi

Pasitraukimas iš vietinio verslo ir privačios bankininkystės segmentų vyks palaipsniui. Visų pirma tai reiškia, kad bankas neteiks paslaugų naujiems klientams.

Vietiniai verslo ir privačios bankininkystės klientai kurį laiką bus aptarnaujami įprastai, bankas vykdys visus savo įsipareigojimus. Paskolos bus aptarnaujamos pagal sutartyse numatytas sąlygas, liks galioti indėlių bei kitų paslaugų teikimo sutartys. Kasdienės bankininkystės paslaugos taip pat bus teikiamos iki atskiro informavimo. Vis dėlto, verslo santykiai su klientais nebus plečiami, nebus sudaromos naujos finansinių paslaugų sutartys.

Šiuo metu klientai neturi imtis jokių veiksmų. Apie paslaugų pokyčius bankas klientus informuos iš anksto.

Lietuvoje „Danske Bank“ toliau auga

„Danske Bank“ paslaugų centrų plėtrai Lietuvoje naujoji strategija įtakos neturės.

„Lietuvoje veikiantys IT ir globalių paslaugų centrai aptarnauja visą „Danske Bank“ grupę ir yra itin svarbūs paslaugų teikimo grandinėje. Čia kuriami inovatyvūs bankininkystės sprendimai, užtikrinantys, greitą ir kokybišką mūsų klientų aptarnavimą“, – sako Frederik Bjørn.

„Danske Bank“ IT ir Globalių paslaugų centrų plėtra Lietuvoje vyks kaip planuota. Šiuo metu „Danske Bank“ paslaugų centruose dirba 2300 įvairios kvalifikacijos specialistų.

Nuo šiol „Danske Bank“ Grupė atskirai nebeskelbs Baltijos šalių filialų finansinių rezultatų. Jie bus konsoliduotai pateikiami bendrose „Danske Bank“ Grupės finansinėse ataskaitose.

Naujieną vadina apmaudžia

Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas Zalatorius teigė, kad naujiena apmaudi.

„Naujiena apmaudi, bet jos pavadinti visiškai netikėta turbūt nereikėtų. Kaip žinome, „Danske Bank“ savo veiklos apimtis mažino nuosekliai – ne taip seniai optimizavo veiklą Baltijos šalyse ir susikoncentravo į verslo klientus, dabar žengė dar vieną žingsnį – nuspręsta veiklą Baltijos šalyse sutekti į tarptautinių klientų ir globalių organizacijų, turinčių sąsajų su Šiaurės šalimis, aptarnavimą.

Gaila, kad stiprus dalyvis keičia veiklos strategiją mūsų regione ir koncentruojasi į Šiaurės šalių rinką. Priežasčių, kodėl taip nutiko, yra ne viena. Tokie sprendimai neįvyksta staigiai ar neapgalvotai. Geriausiai juos pakomentuoti galėtų žmonės, priėmę galutinį nutarimą.

Vienareikšmiai aišku, kad tai stiprus signalas ir užduotis mums visiems – ką turime padaryti mes, kaip valstybė, reguliatorius ir patys rinkos dalyviai, kad tokie scenarijai nepasikartotų“, – sakė M.Zalatorius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.