15 didžiausių kruizinių laivų pasaulyje: pasižvalgykite

Kai šių metų balandį kruizinis laivas „The Simphony of the Seas“ išplaukė iš uosto pirmą kartą, jis pasiekė dar vieną dydžio rekordą kruizinių laivų pramonėje. 12 aukštų kruizinio laivo ilgis viršijo net ir atominio lėktuvnešio ilgį.

Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>lrytas.lt koliažas.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>lrytas.lt koliažas.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy MSC Cruises nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy MSC Cruises nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Norwegian Cruise Line nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Norwegian Cruise Line nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Norwegian Cruise Line nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Norwegian Cruise Line nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Norwegian Cruise Line nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Norwegian Cruise Line nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Courtesy Royal Caribbean International nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Desiree Martin/AFP/Getty Images nuotr.
Dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.<br>Desiree Martin/AFP/Getty Images nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

2018-07-08 13:57, atnaujinta 2018-07-08 13:58

Visgi dabartinis didžiausias pasaulyje keleivinis laivas nėra toks vienintelis.

Jo šiek tiek mažesnėmis seserimis laikomi laivai „The Harmony of the Seas“, „The Allure of the Seas“ ir „The Oasis of the Seas“ taip pat kadaise buvo tituluoti didžiausiais. Na, o dabar prasidėjo tikros kruizinių laivų-milžinų lenktynės, nes turėti didžiausią laivą pasaulyje – prestižo reikalas.

Jei šių keturių plūduriuojančiais miestais vadinamų laivų vardai jums skamba panašiai, žinokite, kad tai nėra atsitiktinumas.

„Dauguma didžiausių laivų pasaulyje yra seseriniai laivai. Laivų šeima, tokia kaip Karališkojo Karibų jūros laivyno, kuriai priklauso „Symphony“, yra pastatyta pagal tas pačias tendencijas ir tarp jų egzistuoja tik labai nedideli skirtumai“, – aiškino vieno iš žymiausių kruizinių laivų leidinių „Cruise Critic“ vyresnysis vykdomasis leidėjas Colleenas McDanielas, pridurdamas, kad sėkmingas receptas veikia ir toliau.

Jo teigimu, dėl to, kad laivai yra tokie gigantiški, jie ne tik sutalpina daugiau keleivių, bet ir turi papildomų privalumų, tokių, kaip specialūs vandens pasirodymai, traukiantys žmonių dėmesį: „Šie laivai yra pilna komplektacija įvairiausių užsiėmimų.“

Taigi kaip atrodo didžiausi kruiziniai laivai, plaukiojantys planetos vandenimis šiandien?

1. Symphony of the Seas

Kaip ir galėjote tikėtis iš didžiausio pasaulyje kruizinio laivo, viskas, kas susiję su juo, apima didžiulius plotus. Laive yra 18 denių (iš kurių 16 yra svečiams), 22 restoranai, 24 baseinai, 2 759 nameliai, parkas su daugiau nei 20 tūkst. tropinių augalų.

Kaip ir kiti Karališkojo Karibų jūros laivyno klasės laivai, „Symphony of the Seas“ yra laikomas vienu iš giminingų laivų, kurių iš viso yra septyni.

„Kiekvienas laivas turi atitinkamą tematiką. Žmonės jaučia, kad ten galima pamatyti tiek daug, o tam reikia nemažai laiko. Taigi laive yra unikalios erdvės, ir, nepaisant to, kad jame yra daug žmonių, jos išdėstytos taip, kad žmogus niekada nesijaustų esantis didelėje minioje“, – pasakojo C.McDanielas.

2. Harmony of the Seas

Šis laivas turi daugybę panašių išdėstymo bei paslaugų spektro pasirinkimų, kaip ir pirmasis (taip pat ir kiti du sąraše esantys laivai).

Milijardus dolerių kainavusiame laive telpa 6 687 žmonių ir jis yra 1188 pėdų ilgio.

Viena iš išskirtinių laivo savybių yra „Ultimate Abyss“, t. y. milžiniška bedugne vadinama liftų sistema, kuri gali nuleisti svečius per 10 aukštų judėdama devynių mylių per valandą greičiu.

3. Allure of the Seas

2010 metais pristatytame laivo „Allure of the Seas“ mieste yra 25 restoranai, 4 baseinai ir 10 sūkurinių vonių, jame gali apsistoti 6 687 žmonės.

Karališkojo Karibų jūros laivyno laivas, kurio matmenys siekia 1887 pėdų, taip pat turi 1380 vietų asmeniniame teatre, kuris siūlo pasirodymus, tokius, kaip „Tony“ apdovanojimai ir pan.

Be to, dėl partnerystės su kino kompanija „DreamWorks Entertainment“ šiame laive ir daugumoje jo seserinių laivų yra simbolių iš tokių filmų, kaip „Šrekas“ ir „Madagaskaras“.

4. Oasis of the Seas

Šis laivas yra originalus „Oasis“ klasės laivas bei pirmasis iš visų seserinių giminingų laivų, kurio koncepcija sekė ir likusieji.

Į vandenis išplaukęs 2009 m., jis sumušė visus žmonių talpinimo rekordus (jame galėjo keliauti 6780 žmonių) ir taip pat įrengė giliausią nardymo baseiną, koks tik yra buvęs iki šiol.

5. MSC Meraviglia

„MSC Meraviglia“ yra pirmasis sąraše esantis laivas, kuris nepriklauso Karališkojo Karibų jūros laivyno šeimai ir pirmasis iš „MSC Meraviglia“ laivų klasės, kuri bus pristatyta 2019 metais (bus pristatytas antrasis šios klasės seserinis laivas).

Taip pat buvo pasirašytas susitarimas, kad šiame laive, kuris 2019 m. jau vyks į JAV, bus demonstruojami išskirtiniai „Cirque du Soleil“ pasirodymai,kuriuos cirkas laive atliks 12 kartų per savaitę.

Laivas turi savo „Eataly“ kavinę, garsią itališkais desertais, taip pat ir 262 pėdų „LED Sky“ Viduržemio jūros regiono pėsčiųjų zoną, kuri veikia 24 valandas per parą.

6. Norwegian Bliss

Tai naujausias ir didžiausias Norvegijos kruizinių laivų „Breakaway-Plus“ klasės narys, savo pirmąją kelionę atlikęs 2018 m. balandžio pabaigoje.

Korpusas palei laivo šoną, kuriame yra restoranų zona, leidžia svečiams pajusti tiesioginį ryšį su jūra, o tai – dar vienas išskirtinis šių laivų klasės bruožas.

„Norwegian Bliss“ taip pat gali pasigirti didžiausia lenktynių trasa jūroje ir įvairiausiais žaidimais po atviru dangumi.

7. Quantum of the Seas

„Royal Caribbean Quantum“ klasė yra sudaryta iš trijų aktyvių lygiaverčių laivų – „Quantum of the Seas“, „Anthem of the Seas“ ir „Ovation of the Seas“. Ją planuojama papildyti dar keliais laivais.

Nors šiek tiek mažiau nei „Oasis“ laivai, „Quantum“ klasės laivai siūlo panašų paslaugų ir pramogų kiekį.

„Jie visi turi puikią lauko erdvę, pėsčiųjų zonas ir įvairias kruizinių laivų veiklas. „Quantum Class“ laivų madoms įnešė buferinius automobilius ir cirko mokyklą“, – sakė C.McDaniel.

Laive yra visas gastronomijos pasirinkimų asortimentas (18 restoranų), įvairios sporto aktyvistams skirtos pramogos ir brangakmenių formos stiklo kapsulė, kuri pakyla daugiau nei 300 pėdų ir suteikia svečiams 360 laipsnių vaizdą.

Taip pat verta paminėti „Bionic“ barą, kuriame kokteilius ruošia barmenas-robotas.

Kadangi šis laivas yra specialiai sukurtas Azijos rinkai, „Quantum of the Seas“ kruizai paprastai keliauja iš Kinijos, taigi kai kurios jo funkcijos buvo pritaikytos taip, kad atitiktų vietos skonį ir vartojimo įpročius, tokius kaip kazino ir Azijos gyventojų pamėgtų produktų pasirinkimas.

8. Anthem of the Seas

Šis laibas yra vienintelis iš „Quantum“ klasės, kuris paprastai plaukioja ir Atlanto vandenyne. Laivas 2015-aisiais turėjo pirmąją kelionę – aštuonių naktų kruizą iš Sautamptono į Prancūziją ir Ispaniją.

Jis tapo didžiausiu kruiziniu laivu Kanados jūrų uoste.

9. Ovation of the Seas

Kaip ir jo seseriniai laivai, „Ovation of the Seas“ turi aukščiausius Karališkojo Karibų jūros laivyno standartus.

Jame veikia virtualios kupė ir itališkas restoranas „Jamie“, kurio receptus kūrė pats virtuvės meistras Oliveris Jamesas.

10. Norwegian Joy

Tai 1 094 pėdų laivas, kuris buvo specialiai sukurtas Kinijai ir specialiai Kinijos keliautojams, dizaino menininko Tano Pingo, kurio darbai matomi visame laivo korpuse.

Plaukdamas tarp Kinijos ir Australijos „Norwegian Joy“ pradėjo veikti nuo 2017 m., kaskart galėdamas gabenti iki 3883 svečių. Oficiali laive vartojama kalba yra mandarinų.

11. „Norwegian Escape“

2015 m. „Norwegian Escape“ tapo pirmuoju NCL laivu, kuriame buvo įrengta išmetamųjų dujų valymo (angl. EGC) sistema. Tai technologija, kuri pašalina sieros oksidą ir kitas kenksmingas daleles, išliejamas į vandenį.

Ši sistema nuo tada buvo modernizuota arba pradėta naudoti daugelyje kitų laivų, taip leidžiant jiems plaukioti tokiuose regionuose, kaip Aliaska, kur yra taikomi labai griežti aplinkosaugos reikalavimai.

Laivas yra įsikūręs Majamyje ir siūlo kruizus į Karibų jūros ir Bahamų salas.

12. „Liberty of the Seas“

Kitas Karališkojo karibų jūros laivyno laivas „Liberty of the Seas“, po atnaujinimo 2016 m., padidino savo tonažą, pralenkdamas kitus tos pačios klasės laivus.

Tarp pramogų funkcijų laive yra „FlowRider“ dirbtinių bangų generatorius, 3D kino teatrai ir „Tidal Wave“, kuris buvo pirmasis bumerango tipo nusileidimų parkas tuo metu, kai buvo įrengtas.

Taip pat yra puikiai vertinamas trijų aukštų valgomasis, kurio kiekvienas aukštas buvo pavadintas Italijos Renesanso dailininkų vardais.

13. „Norwegian Epic“

Su didžiausiu galimų keleivių skaičiumi, kurių čia telpa net 4100, „Norwegian Epic“ yra laivas, kuris pakeičia Norvegijos laisvojo kruizinio laivyno filosofiją, atsisakydamas perdėtų formalumų ir suteikdamas lankstumo savo svečiams.

Jame siūlomos pramogos, tokios kaip „Broadway“ spektakliai „Ballroom Blitz“ ir „Priscilla, dykumos karalienė“ yra gavę net kelis apdovanojimus, tarp kurių yra ir „The Best Cruise Ship Entertainment“ prizas iš visame pasaulyje garsios „Frommer's“ kelionių vadovo knygų serijos.

Keliautojai, kurie keliaudami vieni norėtų užmegzti naujų pažinčių, nudžiugs sužinoję, kad į laivą buvo įrengti mažesni studijos tipo kambariai su bendra svetaine.

Tuo tarpu svečiai, kovojantys su šilta temperatūra lauke, gali atsivėsinti laivo ledo barelyje, kur temperatūra visada yra 17 laipsnių pagal fareheitą.

14. „Freedom of the Seas“

Kaip ir dauguma kitų išvardintų laivų, „Freedom of the Seas“ savo laiku buvo didžiausias pasaulyje kruizinis laivas.

Neseniai jis persikėlė iš Floridos į savo naujuosius namus Puerto Riko uoste, iš kurio ėmė siūlyti septynių naktų kruizus pietų Karibų jūros regione.

Laive svečiai gali mėgautis „FreedomFest“. Tai įvykis, kuris visada išlieka dėmesio centre, todėl, jog jis sujungia visus geriausius dalykus laive, pavyzdžiui, geriausius maitinimo įstaigų variantus, taip pat gyvas siūlomų pramogų demonstracijas.

15. „Independence of the Seas“

Karališkosios Karibų jūros klasės laivai ilgą laiką buvo didžiausi pasaulyje keleiviniai laivai, kol kruizinių laivų kompanijos pradėjo naujų „Oasis“ klasės laivų gamybą.

Tačiau, nors jie buvo nugalėti kur kas naujesnių ir didesnių laivų, „Liberty of the Seas“ ir „Independence of the Seas“ vis tiek sugebėjo patekti į šį sąrašą.

15 aukštų laivas „Independence of the Seas“, kurio ilgis siekia net 1112 pėdų, šiame sąraše yra 15-oje vietoje.

Žiemos laikotarpiu jis dirba Port Evergladese, tačiau vasaros metu jis yra perkeliamas į Southamptono uostą Anglijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.