„Small Planet Airlines“ paaiškino, kodėl vėluoja jų skrydžiai: „Domino efektas“

Vienas po kito vėluojantys „Small Planet Airlines“ (SPA) skrydžiai šį vasaros sezoną kaip reikiant sutrikdė keliautojų planus. Skrydžio laukimas 8, 12 ar net 22 valandas oro uoste ir, galiausiai, pasakymas, kad kai kurie į lėktuvą įleisti nebus, nes tiesiog nebetelpa, tarp keliautojų sukėlė tikrą pasipiktinimo audrą.

Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Skrydžio laukimas 8, 12 ar net 22 valandas oro uoste tarp keliautojų sukėlė tikrą pasipiktinimo audrą.<br>V.Balkūno nuotr.
Skrydžio laukimas 8, 12 ar net 22 valandas oro uoste tarp keliautojų sukėlė tikrą pasipiktinimo audrą.<br>V.Balkūno nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vėlavimas – bėda, kurią patiria aviacijos kompanijos. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (42)

Lrytas.lt

Jul 25, 2018, 12:13 PM, atnaujinta Jul 25, 2018, 2:50 PM

Reaguodama į nelabai sėkmingą vasaros sezoną, SPA trečiadienį Vilniaus oro uoste surengė konferenciją, kurioje turėjo aprodyti vieną iš savo orlaivių ir papasakojo, kodėl pastaruoju metu patiria, rodos, nesiliaujančią skrydžių krizę.

Vis dėlto SPA dar konferencijos pradžioje vėl ištiko šiokių tokių nesklandumų: bendrovės lėktuvas, kurį turėjo aprodyti jos atstovai, išvakarėse išskrido, todėl apžiūrai SPA paskyrė ne savo, o nuomotą lėktuvą, kuris savo amžiumi smarkiai lenkia pačios kompanijos lėktuvus.

Kalbėdamas apie pastaruoju metu aviakompaniją krečiančius skrydžių vėlavimo skandalus, bendrovės vadovas Kristijonas Kaikaris aiškino, kad šiemet skrydžių vėluoja daugiau dėl to, kad jų ir vyksta daugiau nei pernai. 

Rinkodaros departamento vadovas Simonas Bartkus aiškino, kad šiemet bendrovė jau įvykdė 43 proc. daugiau skrydžių nei pernai, o vėlavimai vyko 1,7 proc. dažniau nei praėjusiais metais.

K.Kaikaris pabrėžė, kad kitų aviakompanijų skrydžiai vėluoja ir dar dažniau.

„Birželio mėnesį turėjome 433 skrydžius ir tik 9 vėlavimus, kurie truko daugiau nei 3 valandas. Tai nėra daug. Ne tik SPA turi iššūkių dėl šios problemos, jų turi ir kitos aviakompanijos, pavyzdžiui, vienos iš jų skrydžiai vėluoja itin dažnai, tačiau tokios naujienos žiniasklaidos kažkodėl nepasiekia“, – komentavo bendrovės vadovas.

Anot jo, bendrovės lėktuvų amžius vidutiniškai siekia 16 metų, tačiau amžius nėra svarbiausias rodiklis, dėl ko gali įvykti tam tikrų gedimų, dėl kurių ir vėluoja skrydžiai. K.Kaikario teigimu, kartais net visiškai naujas ir dar nenaudotas lėktuvas gali būti netinkamas skrydžiui.

„Lėktuvai kas 12 metų praeina tam tikrą techninį patikrinimą ir jo dalys tuomet yra atnaujinamos. Jeigu mums reikėtų rinktis 10 arba 13 metų lėktuvą, mes tikriausiai rinktumėmės 13 metų“, – tikino jis.

K.Kaikario teigimu, bendrovės lėktuvai pastaruoju metu dažniau vėluoja ir dėl to, kad aviakompanija vykdo reisus į įvairias atostogų destinacijas, tokias, kaip Graikijos salos, kurios, anot jo, neturi modernios infrastruktūros, todėl įvykus tam tikram gedimui arba patikrinimui, užtrunkama daug ilgiau.

„Mūsų keleiviai atostogauti vyksta linksmi ir atsipalaidavę, todėl grįžtant labai ir nusivilia, jeigu vėluoja skrydis, jie yra jautresni. Be to, yra kompanijos, kurių verslo modelis – pabrėžti mūsų nesėkmes. Jei jos suaktyvina savo veiklą, mes dažniau pasirodome viešojoje erdvėje“, – svarstė jis.

K.Kaikaris pabrėžė ir tai, kad jie yra lietuviška kompanija, dėl to, anot jo, galimai sulaukia daugiau priekaištų iš tautiečių.

Jis teigė, kad bendrovė nuolat analizuoja kiekvieną vėlavimą, kuris trunka daugiau nei 3 valandas ir nustatinėja priežastis, kodėl jis įvyko ir stengiasi jas šalinti.

„Mano atsakymas galbūt ir nedžiugins, tačiau ne viskas yra įmanoma. Priemonės kartais yra tik teorinės. Jeigu įvyko 9 vėlavimai dar nereiškia, kad tiek kartų sugedo lėktuvai, galbūt problema buvo tik su 4, tačiau įvyksta grandininė reakcija su kitais skrydžiais, čia kaip domino efektas. Mes geriau pasirenkame vėluoti, nei atšaukti skrydį iš viso“, – tikino direktorius.

Anot jo, vasaros sezono metu sunku surasti ir pakaitinių lėktuvų, kurie galėtų atlikti skrydžius įvykus tam tikriems gedimams ar nesklandumams, nes vasarą lėktuvų užimtumas yra didžiulis ir jų tiesiog nėra.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.