Perkaitę vasarotojai šluoja parduotuvių lentynas: kai ko nuperka 160 proc. daugiau

Kurortinėse vietovėse poilsiaujantys tautiečiai pasakoja, kad, užsukę į parduotuves, ne visada randa to, ko atėję. Pavyzdžiui, vietoj vandens stovi tuščios lentynos: nežinia tik, ar prekių sandėlyje trūksta, ar stinga lentynas papildyti galinčių darbuotojų. Prekybininkų atstovai tikina, kad nieko panašaus nėra – nors gaivinančius gėrimus ir ledus atostogautojai šluoja, tačiau parduotuvės prekių pasiūla spėja pasirūpinti.

Saulei kepinant, paklausiausios - gaivinančios prekės. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Saulei kepinant, paklausiausios - gaivinančios prekės. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Įprasta, kad ledų pardavimai liepą būna patys didžiausi. <br>R.Danisevičiaus asociatyvi nuotr.
Įprasta, kad ledų pardavimai liepą būna patys didžiausi. <br>R.Danisevičiaus asociatyvi nuotr.
Įprasta, kad ledų pardavimai liepą būna patys didžiausi. <br>V.Balkūno nuotr.
Įprasta, kad ledų pardavimai liepą būna patys didžiausi. <br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Aug 9, 2018, 12:19 PM, atnaujinta Aug 9, 2018, 1:17 PM

Palangoje gyvenančio dienraščio „Lietuvos rytas“ korespondento Alvydo Ziabkaus eilės kurorto parduotuvėse vasarą nestebina. „Kad kasoje apsisuktum per penkias minutes – labai reta situacija ir tai kažkiek erzina. Man, kaip vietiniam, į akis krito tai, kad, lyginant šiandieną su situacija, kuri buvo prieš penkerius metus, eilės parduotuvėse nemažėja, nors atsidarė naujų prekybos taškų. Darau išvadą, kad daugėja poilsiautojų, atvažiuoja antruosius būstus Palangoje įsigiję poilsiautojai. Tačiau tuščių lentynų parduotuvėse nemačiau“, – pasakojo Alvydas.

O štai palangiškė Auksė girdėjo, kad sekmadienio vakarą vienoje mažesnių tinklinių parduotuvių būta tuščių lentynų, tačiau to priežastis – ne prekių, o darbuotojų, kurie papildytų lentynas, trūkumas.

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas Darius Ryliškis turi žinių, kad į jų parduotuvę Kretingoje vyksta pirkėjai iš Palangos, nes šio miesto parduotuvėse trūksta prekių. „Kalbant apie parduotuvę Kretingoje, joje įdiegta automatizuota prekių užsakymo sistema, todėl lentynos tuščios nestovi, nors karštosiomis dienomis ledų ir alaus paklausa išaugo apie 40 procentų“, – lrytas.lt sakė D.Ryliškis.

Pirko alų ir nealkoholinį sidrą

Poilsiautojų lankomuose vietovėse, tokiose kaip Molėtai, Zarasai, Birštonas, Druskininkai, esančiose prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse žmonės, natūralu, gausiau pirko tiek ledų, tiek įvairių gėrimų, tiek arbūzų, neaplenkė ir įvairių mėsos patiekalų.

„Suskaičiavome, kad per šią karštą liepą labiausiai augo nealkoholinio sidro ir alaus pardavimai – tiek vieno, tiek kito gėrimo nupirkta 2-3 kartais daugiau nei pernai liepą. Tokie pardavimų rezultatai matomi Zarasų, Molėtų, Druskininkų bei kitų mažesnių miestų parduotuvėse.

Trečdaliu augo ir įvairių ledų pardavimai. Tuo tarpu tiek vandens, tiek vaisvandenių ir sulčių regionų gyventojai pirko daugmaž penktadaliu daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Taip pat žmonės labiau perka arbūzus – šią vasarą visose tinklo parduotuvėse jų parduodame vidutiniškai apie 70 tonų kasdien“, – sakė „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Didžiausias paklausos šuolis buvo juntamas paskutinį liepos savaitgalį. Tuomet ne tik buvo labai karšta, bet šis prekybos tinklas valgomiesiems ledams taikė 40 proc. nuolaidą.

„Šių prekių žaibiškai neliko tokiuose miestuose kaip Zarasai ir Molėtai. Tačiau į padidėjusią prekių paklausą reaguojame greitai – jei pastebime, kad pirkėjai kažkurią prekę perka labiau, užsakome daugiau ir parduotuves jos pasiekia operatyviai“, - tikino V.Drulienė.

Liepą šluoja ledus

Vandens pardavimai šią liepą, palyginti su pernykšte, prekybos tinkle „Iki“ išaugo kone trečdaliu. Anot prekybos tinklo atstovės Bertos Čaikauskaitės, šiuo periodu pirkėjai taip pat noriai gaivinasi gira ir šaltos arbatos gėrimais, auga susidomėjimas lietuviška sula.

Įprasta, kad ledų pardavimai liepą būna patys didžiausi. „Mūsų prekybos tinklo duomenimis, ledų pardavimai esant karštiems orams auga apytiksliai 160 procentų. Nors ledų populiarumas tiesiogiai priklauso nuo orų, įtaką daro ir kiti veiksniai kaip siūlomos nuolaidos ar akcijos“, – sakė B.Čaikauskaitė.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.