Aviakompanijos duomenys rodo, kad per metus daugiau nei 10 tūkst. skrydžių būna paveikti vėluojančio bagažo.
Taip pat per pastaruosius 5 metus keliautojų kelionės laikas tolygiai trumpėjo ir šiandien kas trečias „Wizz Air“ keleivis pasirenka 3 dienų ar net trumpesnę kelionę.
Dėl šių priežasčių kompanijos klientai keliauja su lengvesniu ir labiau apgalvotu bagažu. Kas trečias keleivis įsigyja registruotą bagažą, o kas septintas pasirenka keliauti su kelioniniu krepšiu, kuris gali būti įsinešamas į orlaivio saloną.
Tad nuo lapkričio 1 d. keleiviai su savimi orlaivio salone galės turėti vieną rankinį bagažą, kurio išmatavimai atitiks šiuos matmenis 40 x 30 x 20 cm, o keleiviai, įsigiję „WIZZ Priority“ paslaugą, su savimi galės turėti ir bagažą, kurio išmatavimai atitiks šiuos matmenis 55 x 40 x 23 cm.
Pakeitė taisykles
Tuo tarpu kita mažų sąnaudų skrydžių bendrovė – „Ryanair“ rūgpjūtį antrą kartą per metus pakeitė rankinio bagažo politiką.
Nuo rugsėjo skrendant su šios bendrovės lėktuvais nemokamai į jų saloną galima pasiimti tik vieną mažą rankinį bagažą. Už nedidelį lagaminą reikia mokėti papildomai.
Iki rugsėjo šios avialinijos leido nemokamai skristi su dviem rankinio bagažo vienetais – mažu ir didesniu. Neįsigijus įlaipinimo pirmenybės (angl. Priority Boarding), didesnį lagaminą reikėdavo palikti prie orlaivio, ir jis buvo paimamas į bagažo skyrių.
Pailgėjo laipinimo laikas
„Ryanair“ nutarė, kad visa tai paiilgino keleivių laipinimo į lėktuvą laiką. Leisti visiems pasiimti rankinį bagažą į lėktuvą – irgi ne išeitis. Vis daugiau keleivių išnaudoja visą leidžiamą limitą rankiniam bagažui tam, kad nereikėtų papildomai mokėti už registruojamą.
Lėktuvuose paprasčiausiai nėra tiek vietos, kad sutalpintų visų lagaminus į lentynas virš kėdžių.